duzo pali oraz szarpanie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

duzo pali oraz szarpanie

Postprzez nolan22 » 20 sty 2012, o 01:41

witam mam mk1 z silnikie 2.0 115koni oznaczenie ADY
mam taki problem mianowicie jak jade i i dodam gazu obroty dojdą około 3-4 tys to zaczyna autem szarpac tak jakby sie dławił i oraz duzo pali co to moze byc za problem
MOJE MK3

SPRZEDAM GOLFA GTI NA CZESCI CO POTRZEBA TO PISAC PW ALBO GG 21284534
Avatar użytkownika
nolan22
Ekspert
 
Posty: 1250
Dołączył(a): 4 sty 2011, o 13:19
Lokalizacja: wlkp/Śmigiel

duzo pali oraz szarpanie

 

Postprzez trollu » 20 sty 2012, o 17:56

wyżej się nie wkręca?
pierwsze VAG - zobacz jakie błędy wywali. Może palić bo np lambda siadła, nie wkręcanie się na obroty to może być przyczyna padniętego halla
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez nolan22 » 20 sty 2012, o 22:53

powiem tak ze 2900 do 3200 i no szarpie a jak sie dusi to tak niechce jechac juz niewiem co mam robic aparat swiece kable wymienione robie wszystko co moge ale nadal jest tak samo koledzy pomocy :(
i to co jest najgorsze ze nie mozna podlaczyc go do komputera bo niema gniazda diagnostycznego :(
MOJE MK3

SPRZEDAM GOLFA GTI NA CZESCI CO POTRZEBA TO PISAC PW ALBO GG 21284534
Avatar użytkownika
nolan22
Ekspert
 
Posty: 1250
Dołączył(a): 4 sty 2011, o 13:19
Lokalizacja: wlkp/Śmigiel

Postprzez trollu » 21 sty 2012, o 02:43

nolan22 napisał(a):nie mozna podlaczyc go do komputera bo niema gniazda diagnostycznego

to sobie można z fusów powróżyć :kwasny:
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez nolan22 » 21 sty 2012, o 02:58

i poprostu niewiem co mam zrobic a teraz mam oznaczenie silnika ADY tak jak ty mówisz ze moze byc ten czujnik halla
MOJE MK3

SPRZEDAM GOLFA GTI NA CZESCI CO POTRZEBA TO PISAC PW ALBO GG 21284534
Avatar użytkownika
nolan22
Ekspert
 
Posty: 1250
Dołączył(a): 4 sty 2011, o 13:19
Lokalizacja: wlkp/Śmigiel

Postprzez trollu » 21 sty 2012, o 16:36

u mnie jak hall padł odcinał przy 4500, spróbuj go odpiąć, zobacz czy coś się zmieni, jak nie to wymiana.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez nolan22 » 22 sty 2012, o 14:07

no ok czyli poprostu odłaczyc ten czujnik i przejade sie jesli bedzie tak samo robic to czyli czujnik halla jest do wymiany?

[ Dodano: 2012-01-22, 13:11 ]
a mam jeszcze jedno pytanie jak czujnik halla jest uszczkodzony czy na wolnych obrotach bedzie dobrze chodzil czy nie ?
MOJE MK3

SPRZEDAM GOLFA GTI NA CZESCI CO POTRZEBA TO PISAC PW ALBO GG 21284534
Avatar użytkownika
nolan22
Ekspert
 
Posty: 1250
Dołączył(a): 4 sty 2011, o 13:19
Lokalizacja: wlkp/Śmigiel

Postprzez trollu » 23 sty 2012, o 01:54

ja się nigdy tak nie bawiłem, nie jeździłem na odpiętym hallu ale ADY bez niego będzie chodził w trybie awaryjnym. jakiś czas jeździłem z uwalonym hallem ( mało kiedy wskazówka na obrotomierzu zagląda tak daleko :lol: ) to po zmianie było czuć że się odmulił.
jak nie zauważysz jakiejś specjalnej zmiany to ja bym go wymienił
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez nolan22 » 23 sty 2012, o 22:35

sprawdzalem hala jest dobry tak samo przepływke oraz czujnik temperatury i nic robi dalej swoje niemam juz sily rece opadaja :(
MOJE MK3

SPRZEDAM GOLFA GTI NA CZESCI CO POTRZEBA TO PISAC PW ALBO GG 21284534
Avatar użytkownika
nolan22
Ekspert
 
Posty: 1250
Dołączył(a): 4 sty 2011, o 13:19
Lokalizacja: wlkp/Śmigiel

Postprzez trollu » 24 sty 2012, o 01:33

wg mnie następna w kolejności jest lambda. lambda świruje i ECU złą mieszankę podaje. niezła kicha że VAGa nie możesz podłączyć :-/
trzeba by wchodzić pod auto z miernikiem i mierzyć napięcie na lambdzie. poszukaj na forum, było to już opisywane
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez nolan22 » 25 sty 2012, o 01:58

a jak mysle ze pompa szukalem tej sondy i niemglem jej znalesc gdzie sie ona znajduje? trollu
MOJE MK3

SPRZEDAM GOLFA GTI NA CZESCI CO POTRZEBA TO PISAC PW ALBO GG 21284534
Avatar użytkownika
nolan22
Ekspert
 
Posty: 1250
Dołączył(a): 4 sty 2011, o 13:19
Lokalizacja: wlkp/Śmigiel

Postprzez trollu » 25 sty 2012, o 02:25

lambde łatwo jest zlokalizować, w żadnym innym wypadku do wydechu nie idą kabelki :lol:
lambda znajduje się z tego co pamiętam za katem, jak wejdziesz pod auto na kanale czy podnośniku to szybko zauważysz coś wystającego z rury wydechowej, do czego dochodzą kable
co do pompy to przeważnie jak kończy swój żywot to nie daje rady przy obciążeniu i wyższych obrotach, nie podaje tyle paliwa ile powinna. tutaj raczej nie widziałbym winy pompy.
na postoju wkręca się tak jak powinien?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości

cron