duzo pali oraz szarpanie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

duzo pali oraz szarpanie

Postprzez nolan22 » 20 sty 2012, o 01:41

witam mam mk1 z silnikie 2.0 115koni oznaczenie ADY
mam taki problem mianowicie jak jade i i dodam gazu obroty dojdą około 3-4 tys to zaczyna autem szarpac tak jakby sie dławił i oraz duzo pali co to moze byc za problem
MOJE MK3
http://www.golf3.pl/topics2/vw-golf-mk3 ... t59130.htm
SPRZEDAM GOLFA GTI NA CZESCI CO POTRZEBA TO PISAC PW ALBO GG 21284534
Avatar użytkownika
nolan22
Ekspert
 
Posty: 1250
Dołączył(a): 4 sty 2011, o 13:19
Lokalizacja: wlkp/Śmigiel

duzo pali oraz szarpanie

 

Postprzez trollu » 20 sty 2012, o 17:56

wyżej się nie wkręca?
pierwsze VAG - zobacz jakie błędy wywali. Może palić bo np lambda siadła, nie wkręcanie się na obroty to może być przyczyna padniętego halla
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez nolan22 » 20 sty 2012, o 22:53

powiem tak ze 2900 do 3200 i no szarpie a jak sie dusi to tak niechce jechac juz niewiem co mam robic aparat swiece kable wymienione robie wszystko co moge ale nadal jest tak samo koledzy pomocy :(
i to co jest najgorsze ze nie mozna podlaczyc go do komputera bo niema gniazda diagnostycznego :(
MOJE MK3
http://www.golf3.pl/topics2/vw-golf-mk3 ... t59130.htm
SPRZEDAM GOLFA GTI NA CZESCI CO POTRZEBA TO PISAC PW ALBO GG 21284534
Avatar użytkownika
nolan22
Ekspert
 
Posty: 1250
Dołączył(a): 4 sty 2011, o 13:19
Lokalizacja: wlkp/Śmigiel

Postprzez trollu » 21 sty 2012, o 02:43

nolan22 napisał(a):nie mozna podlaczyc go do komputera bo niema gniazda diagnostycznego

to sobie można z fusów powróżyć :kwasny:
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez nolan22 » 21 sty 2012, o 02:58

i poprostu niewiem co mam zrobic a teraz mam oznaczenie silnika ADY tak jak ty mówisz ze moze byc ten czujnik halla
MOJE MK3
http://www.golf3.pl/topics2/vw-golf-mk3 ... t59130.htm
SPRZEDAM GOLFA GTI NA CZESCI CO POTRZEBA TO PISAC PW ALBO GG 21284534
Avatar użytkownika
nolan22
Ekspert
 
Posty: 1250
Dołączył(a): 4 sty 2011, o 13:19
Lokalizacja: wlkp/Śmigiel

Postprzez trollu » 21 sty 2012, o 16:36

u mnie jak hall padł odcinał przy 4500, spróbuj go odpiąć, zobacz czy coś się zmieni, jak nie to wymiana.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez nolan22 » 22 sty 2012, o 14:07

no ok czyli poprostu odłaczyc ten czujnik i przejade sie jesli bedzie tak samo robic to czyli czujnik halla jest do wymiany?

[ Dodano: 2012-01-22, 13:11 ]
a mam jeszcze jedno pytanie jak czujnik halla jest uszczkodzony czy na wolnych obrotach bedzie dobrze chodzil czy nie ?
MOJE MK3
http://www.golf3.pl/topics2/vw-golf-mk3 ... t59130.htm
SPRZEDAM GOLFA GTI NA CZESCI CO POTRZEBA TO PISAC PW ALBO GG 21284534
Avatar użytkownika
nolan22
Ekspert
 
Posty: 1250
Dołączył(a): 4 sty 2011, o 13:19
Lokalizacja: wlkp/Śmigiel

Postprzez trollu » 23 sty 2012, o 01:54

ja się nigdy tak nie bawiłem, nie jeździłem na odpiętym hallu ale ADY bez niego będzie chodził w trybie awaryjnym. jakiś czas jeździłem z uwalonym hallem ( mało kiedy wskazówka na obrotomierzu zagląda tak daleko :lol: ) to po zmianie było czuć że się odmulił.
jak nie zauważysz jakiejś specjalnej zmiany to ja bym go wymienił
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez nolan22 » 23 sty 2012, o 22:35

sprawdzalem hala jest dobry tak samo przepływke oraz czujnik temperatury i nic robi dalej swoje niemam juz sily rece opadaja :(
MOJE MK3
http://www.golf3.pl/topics2/vw-golf-mk3 ... t59130.htm
SPRZEDAM GOLFA GTI NA CZESCI CO POTRZEBA TO PISAC PW ALBO GG 21284534
Avatar użytkownika
nolan22
Ekspert
 
Posty: 1250
Dołączył(a): 4 sty 2011, o 13:19
Lokalizacja: wlkp/Śmigiel

Postprzez trollu » 24 sty 2012, o 01:33

wg mnie następna w kolejności jest lambda. lambda świruje i ECU złą mieszankę podaje. niezła kicha że VAGa nie możesz podłączyć :-/
trzeba by wchodzić pod auto z miernikiem i mierzyć napięcie na lambdzie. poszukaj na forum, było to już opisywane
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez nolan22 » 25 sty 2012, o 01:58

a jak mysle ze pompa szukalem tej sondy i niemglem jej znalesc gdzie sie ona znajduje? trollu
MOJE MK3
http://www.golf3.pl/topics2/vw-golf-mk3 ... t59130.htm
SPRZEDAM GOLFA GTI NA CZESCI CO POTRZEBA TO PISAC PW ALBO GG 21284534
Avatar użytkownika
nolan22
Ekspert
 
Posty: 1250
Dołączył(a): 4 sty 2011, o 13:19
Lokalizacja: wlkp/Śmigiel

Postprzez trollu » 25 sty 2012, o 02:25

lambde łatwo jest zlokalizować, w żadnym innym wypadku do wydechu nie idą kabelki :lol:
lambda znajduje się z tego co pamiętam za katem, jak wejdziesz pod auto na kanale czy podnośniku to szybko zauważysz coś wystającego z rury wydechowej, do czego dochodzą kable
co do pompy to przeważnie jak kończy swój żywot to nie daje rady przy obciążeniu i wyższych obrotach, nie podaje tyle paliwa ile powinna. tutaj raczej nie widziałbym winy pompy.
na postoju wkręca się tak jak powinien?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości