Pytanie :
Czy może to zależeć od pompy paliwa lub filtra paliwa a jak nie to od czego??
2. Temperatura silnika pokazuje 90 C ale gdy otwieram korek wlewu cieczy chłodzącej to tryska (Kipi
) a gdy go otkręcam to widze jak sie gotuje a podczas postoju temperatura wzrasta do 110 C (ale przy dłuższych ostojach na włączonym silniku)
Pytanie:
Czy może być to termostat (termowłącznik wentylatora włączony chodz żadko sie załancza),
czujnik temperatury cieczy chładzącej (pokazuje na ogół 90 C lub mniej), czy też uszczelka pod głowicą??
3.Wysokie obroty na LPG i na benzynie (silniki krokowe ok). Dzisiaj zauważyłem że koło linki gazu bliżej przepustnicy jest jakaś guma (uszczelka
?) gdy ją przycisnołem wszystko było w normnie obroty na poziomie 10 tyś obrotów gdy póściłem wracało do 20 i więcej, gdy ją obruciłem wkońcu sie unormowało bez przyciskania, co to może być??
Za wszelkie odpowiedzi dziękuje z góry
Pozdrawiam
Golf 1,8 90 Km silnik ABS

