Bo sam slupek chyba sie nie rozni. Zastanawiam sie czy glowica podejdzie z AGG/ADY do 2E? Ktos cos slyszal o takich projektach, moze sam cos dlubal ? Ten kolektor z ADY cos wg zmienia w pracy 2E po przelozeniu ?Moderator: Moderator
Bo sam slupek chyba sie nie rozni. Zastanawiam sie czy glowica podejdzie z AGG/ADY do 2E? Ktos cos slyszal o takich projektach, moze sam cos dlubal ? Ten kolektor z ADY cos wg zmienia w pracy 2E po przelozeniu ?
Silnik 2E : St. spr.(CR) . 10:1 ,zaplon sterowany z ECU, MPI
- dopręzenie do 11:1,dla 11:1 to od 1-1.3mm splanowania
- porting glowicy+polerowanie komory spalania
- przyspieszenie zaplonu o 4-6 st.
- kolektor dolotowy ADY (+ przejscie na przeplykwe na goracym druciku+ sterownik Simos) - niwelujemy zwezke VAM
- regulartor cisnienia paliwa na 3.5 - 4 bar
- MAF(przeplywka) z BMW 3.0 lub 3.5L - Opel senator 3.0 tez dobra( Jezeli nie dajemy kolektora ADY) tylko ORG 2E
- wkladka sportowa filtra K&N lub jakas dobra inna
- opcjonalnie stoczyc/dowazyc zamach
- dolot
- doregulowanie naciagu sprezyny w MAF
- przepustnica 2E automat nieco zmodyfikowana gdy chcemy sie zrezeygnowac z przeplywki na org. olektorze z 2E oczywiscie. 
Mi chodzi bardziej o unowoczesnienie 2E tajlami z ADY/AGG, np glowica z AGG i reszta czesci z niego ? Bo w koncu jest to nowsza jednostka i wszyscy to bardziej chwala od 2E. Turbo to bezsens do tego, lepiej juz PG kupic i turbic, co tez jest trudne.


Tylko nie moge dojsc co z obrotami bo zatrzymuja sie na jalowym na 1100-1000 i spadaja po czasie na 850-900. Ogolnie jak czytam, ze ADY, AGG to lepsze motory. Nie wiem co jest np lepszego w tym kolektorze ssacym ADY, co to ma dac ze jest mniejszy ? Np czy moge jakos wsadzic sekwencje wtryskowa z tych nowszych ? Mam golfinke ktorej nie che sprzedawac, bo mam teraz inne auto jako dupowoz. Golfik w garazu u dziadka i bedzie doprowadzany do idealu europejskiego GTI
i kombinuje z tymi silnikiem co zroic, bo na pewno remont bedzie nieunikniony 
Obstawiam że nawet jak to poskładasz, to nie siądą seryjne parametry silnika, tylko coś mniej
I czy takie dużo lepsze to bym polemizował, pisaliśmy całkiem niedawno wady i zalety obu silników. W 2E masz odporniejszą przepływkę, która jest odporna na chemię (środki do filtrów stożkowych np), z kolei jak siądzie to jest sporo droższa niż nowsza z drucikiem (100zł vs 200-250). W 2E jest nastawnik obrotów jałowych który robi sobie czasem przyświrować, w ADY/AGG rolę wkurbiatora pełni czujnik położenia wału i nastawnik przepustnicy. Jak wszystko działa to nie ma sensu zmieniać
jak chcesz się bawić w modzenie to albo swap, albo turbo (bez sensu z ekonomicznego punktu widzenia do tego silnika)
ze stozkiem nie wiem do konca, bo musial bym gdzies potem podpiac wezyk cisnieniowy od regulatora paliwa na listwie. Noo wiem, ale nie widzialem nigdzie takiego skladaka, a nie chce go zmieniac dlatego ze obroty swiruja,tylko z checi zrobienia czegos nowego. Widac nie ma to sensu i chyba bedzie kapa 2e
A ta listwe wtryskowa-sekwencje z nowszych da rade wsadzic? Myslalem czy ta listwa i kolektor z ADY moze cos poprawia?? Stozka na krokowca nie da rady zalozyc bo musi isc powietrze przez przeplywke?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości