Czy w mk III jest odcięcie paliwa ?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Czy w mk III jest odcięcie paliwa ?

Postprzez demson » 24 lis 2011, o 22:19

Witam.
Czy w Golfie 3, kiedy zdejmę nogę z pedału gazu to na cylindry nie podaje paliwa ?
Chodzi mi o to czy bardziej opłaca się jechać na luzie czy na biegu .
1,8 ABS 94r
Avatar użytkownika
demson
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 29 lut 2008, o 16:21
Lokalizacja: Legnica

Czy w mk III jest odcięcie paliwa ?

 

Postprzez Sivy » 24 lis 2011, o 22:28

demson, jak zdejmujesz noge z gazu to przepustnica sie zamyka czyli uklad nie jest zasilanie.
Jest tak nie tylko w mk3, ale rowniez w kazdym aucie.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Re: Czy w mk III jest odcięcie paliwa ?

Postprzez marko1967 » 24 lis 2011, o 22:47

[quote="demson"]
Czy w Golfie 3, kiedy zdejmę nogę z pedału gazu to na cylindry nie podaje paliwa ?
TAK
hamowanie silnikiem jest bardziej ekonomiczne niż dojazd na luzie
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez trollu » 25 lis 2011, o 01:01

Sivy napisał(a):Jest tak nie tylko w mk3, ale rowniez w kazdym aucie.

chyba nie w gaźnikowcu :hyhy:
ale w golfie tak, na MFA w trybie serwisowym, gdzie mamy chwilowe spalanie wyskakuje 0.0
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez demson » 25 lis 2011, o 17:23

trollu napisał(a):
Sivy napisał(a):Jest tak nie tylko w mk3, ale rowniez w kazdym aucie.

chyba nie w gaźnikowcu :hyhy:
ale w golfie tak, na MFA w trybie serwisowym, gdzie mamy chwilowe spalanie wyskakuje 0.0


No właśnie też mi się coś nie zgadzało. Słyszałem że w tych starszych na luzie mniej pali.

Czyli moim ABS'em 90KM 94r, oszczędniej wychodzi spuścić tylko nogę z gazu ?
Avatar użytkownika
demson
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 29 lut 2008, o 16:21
Lokalizacja: Legnica

Postprzez trollu » 25 lis 2011, o 18:12

demson napisał(a):oszczędniej wychodzi spuścić tylko nogę z gazu ?

tak
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 1 gru 2011, o 10:47

paliwowo jest odcinane kiedy jadac zdejmiesz noge z gazu oczywiście nie wysprzeglając i nie luzując biegu i do momentu kiedy kiedy obroty nie spadną poniżej pewnej wartości - nie wiem dokładnie pewnie jakieś 1500/min.
Co do gaźnikowców zależy od konstrukcji gaźnika, ale też niektore mają takie układy oparte na układzie domykającym przepustnicę albo zamykającym dopływ paliwa elektrycznie sterowaną dyszą.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez trollu » 2 gru 2011, o 18:11

pablomed napisał(a):paliwowo jest odcinane kiedy jadac zdejmiesz noge z gazu oczywiście nie wysprzeglając i nie luzując biegu

no wiadomo, chodzi o to żeby koła"napędzały" silnik, wykorzystujemy pęd samochodu. na luzie paliwo musi byc podawane żeby utrzymać silnik na chodzie, logiczne
pablomed napisał(a):o momentu kiedy kiedy obroty nie spadną poniżej pewnej wartości - nie wiem dokładnie pewnie jakieś 1500/min.

to też juz gdzieś czytałem. ja zauważyłem że jadąc np na 2 biegu hamując silnikiem czuć mniej więcej przy 1700 nawet nie szarpnięcie ale jakby obroty przytrzymał na ułamek sekundy- podejrzewam że to przez to że zaczyna podawać paliwo, jak nie położymy nogi na gazie to dalej będziemy zwalniać ale pewnie paliwo będzie juz podawane. na MFA nawet przy 1500 obr jest 0.0 ale jeszcze dzisiaj sprawdzę.
pablomed napisał(a):Co do gaźnikowców zależy od konstrukcji gaźnika, ale też niektore mają takie układy oparte na układzie domykającym przepustnicę albo zamykającym dopływ paliwa elektrycznie sterowaną dyszą.

wiadomo, różne są gaźniki. technika gaźnikowa tez szła do przodu ale i tak gaźnik żłopie dużo więcej
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez demson » 20 maja 2012, o 17:24

trollu napisał(a):na MFA nawet przy 1500 obr jest 0.0


Taki wynik na mfa jest możliwy ? Nie spotkałem się z czymś takim jeszcze.
Przecież mfa pokazuje przeciętne zużycie paliwa a nie zużycie w momencie odczytu.
Musiałbyś ładny kawał drogi przejechać tylko i wyłącznie hamując silnikiem.
Avatar użytkownika
demson
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 29 lut 2008, o 16:21
Lokalizacja: Legnica

Postprzez rafal9119 » 20 maja 2012, o 21:02

demson, zrobiles odko roku. prawie jak krety he he
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez demson » 20 maja 2012, o 21:56

rafal9119 napisał(a):demson, zrobiles odko roku. prawie jak krety he he


Dawno nie zaglądałem w temat.
Zaciekawiło mnie jakim cudem na MFA może być 0.0
Avatar użytkownika
demson
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 29 lut 2008, o 16:21
Lokalizacja: Legnica

Postprzez chomik » 20 maja 2012, o 22:56

w trybie serwisowym MFA pokazuje spalanie w danym momencie ;)
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości