czy ma silnik krokowy?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

czy ma silnik krokowy?

Postprzez szejmas » 23 lut 2012, o 23:06

Witam. mam pytanie czy każdy golf III 2.0 v 8 ma silnik krokowy? jeśli tak to poproszę o podanie jego lokalizacji.
szejmas
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 24 paź 2008, o 08:48
Lokalizacja: w-wa

czy ma silnik krokowy?

 

Postprzez trollu » 24 lut 2012, o 01:32

jaki masz kod silnika? podaj rok. były 3 generacje 2.0 8v, stary 2e miał inne rozwiązanie niż późniejsze ADY i AGG. w ADY/AGG nastawnik przepustnicy jest sprzężony z przepustnicą, dziwne jakby było inaczej ;-) z przodu masz linkę, z tyłu jest taka puszeczka, klapka i wtyczka z przewodami do zasilania i sterowania nastawnika. W 2E był regulator wolnych obrotów
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez szejmas » 24 lut 2012, o 20:18

mam auto z 97 roku. właśnie ma problem z szarpanie przy zwalnianiu na niskim zakresie obrotów. główne opinie ze silnik krokowy winny. nio fakt przepustnica jest z linka z przodu i przewodami ciśnieniowymi oraz układem sterującym z tylu. to ona odpowiada za wolne obroty? bo coś w ogóle z nią jest nie tak, po zgaszeniu silnika pyka jak by się pozycjonowała na częściowym zapłonie tez. jakoś samego silnika krokowego tam nie widzę
szejmas
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 24 paź 2008, o 08:48
Lokalizacja: w-wa

Postprzez trollu » 25 lut 2012, o 01:41

masz silnik AGG, w golfie, tym bardziej w GTI nie ma takiego czegoś jak silnika krokowy, jest nastawnik przepustnicy i niestety w ADY/AGG jest on sprzężony z przepustnicą, nie da się wymienić samego nastawnika z tego co wiem.
przy jakich obrotach szarpie? i czy są to 2-3 lekkie szarpnięcia i dalej ok czy mocno telepie?
spróbuj wyciągnąć przepustnice, wyczyścić i zrobić kalibrację, może coś pomoże.
o kalibracji było na forum
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez szejmas » 25 lut 2012, o 12:12

Czyli przepustnica za to odpowiada. szarpnięcia występują przy zdjęciu nogi z gazu i czuć je mocno w zakresie 2500-1000 obrotów. przepustnica ma takie dziwne objawy jakby cały czas na zapłonie i po zgaszeniu silnika chciała się nastawiać. przypuszczam ze efekt szarpania właśnie ona powoduje. a czy po wymianie na używkę potrzebny jest komputer i adaptacja?
szejmas
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 24 paź 2008, o 08:48
Lokalizacja: w-wa


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości