czujnik hall silnik agg

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

czujnik hall silnik agg

Postprzez MiroGti » 23 mar 2014, o 14:43

Witam mam pytanie jak sprawdzić czujnik halla w aparacie bo ja mam dwa czujniki i jak tego z aparatu odepne to auto zapali bo iskre bierze z czujnika walu to wniosek ze jest uwalony? Bo dolnego jak odepne i zeby na tym czujniku z aparatu odpalil to nie ma mozliwosci? Chyba ze powinien zapalic bo niewiem a pytam bo mi zawory czasem graja bo zly zaplon jest a niby dobry czy to nie wina halla? :-|
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

czujnik hall silnik agg

 

Postprzez trollu » 23 mar 2014, o 15:28

było, czujnik na wale jest czujnikiem głównym, hall tylko wspomaga. bez halla pojedzie ale w trybie awaryjnym. uwalony hall w ADY/AGG skutkuje mułem i odcięciem w okolicach 5k
wątpię żeby klepiące zawory miały coś wspólnego z zapłonem i hallem, prędzej szklanki i olej
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez MiroGti » 23 mar 2014, o 16:29

Hmm? To ja niemam mula tylko mam taj ze zawory graja czasem jak np mam 4 bieg przy 40km i dodaje gazu gwaltownie to przez chwile slychac spalanie sukowe i niewiem gdzie przyczyna a podpiecie pod vaga nic mi nie da bo poprzedni wlasciciel sciagnal tak imo ze vag silnika nie widzi mimo ze zworka jest zrobiona tak jak ma byc a kable tez sa ok do kompa bo sprawdzalem wiec niewiem co z tym zaplonem i kombinuje :zalamany:
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trollu » 23 mar 2014, o 16:37

jakby było tak słychać stuk to byś części silnika zmiotką z drogi zbierał. przy kręceniu silników używają stetoskopu żeby wyeliminować spalanie stukowe. 8v jakiegoś wielkiego stopnia sprężania nie mają, ja bym raczej o stuku nie myślał, poza tym od tego jest czujnik spalania stukowego w bloku silnika. ale jeżeli mówisz że coś klepie przy zmianie obciążenia silnika to zainteresowałbym się stanem panewek
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez MiroGti » 23 mar 2014, o 17:00

Jakie panewki silnik jest zdrowy grama oleju nie bierze pozatym cisnienia sa ok to jest moj drugi gti tamtego mialem 2e a zawory jak dzwonia to wiem bo nie pierwszy romont silnika mam za soba tu jest cos z zaplonem musze ustawić go na znaki na rozrzadzie i zobaczyc czy znak w aparacie pokrywa sie z orginalnym ustawieniem ale dalej niewiem jak sprawdzić halla bo to dzwonienie jest nie zawsze tak jakby kont zaplonu nie zawsze sie zmienial bo to jest przecierz odczyt impulsu między czujnikiem walu a halla i tu cos moze nie laczyc zawsze no chyba ze wina komputera i on cos swiruje
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trollu » 23 mar 2014, o 23:39

nikt halla Ci nie sprawdzi bo nie ma sensu, musiałbyś mieć wykres wzorcowy, Twojego halla podpiąć pod oscyloskop i porównać wykresy.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez MiroGti » 24 mar 2014, o 07:46

Chyba że tak bo myślałem że mają jakąś wartość którą można odczytać jak go pomierzy no trudno,najlepiej by było mieć drugi aparat sprawny i podmiankę zrobić czy jest tak samo bo jak mówiłem wcześniej to podpięcie pod waga nic nie da bo nie widzi silnika ,bo pseudo elektryk jakiś tak ściągnął imo :zalamany:
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 24 mar 2014, o 08:33

Mogą zawory na chwilę stuknąć gdyż nie ma przyśpieszenia zapłonu ,lub jest nieprawidłowe stąd to się bierze. Czujnik spalania stukowego zaś ma za zadanie korygować (opóźniać) zapłon przy złym "wybuchu" mieszanki. :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez MiroGti » 24 mar 2014, o 10:53

Tylko jak to sprawdzić co nie działać :zalamany:
muszę ten rozrząd na znaki fabryczne ustawić wtedy moze wyjdzie ze znak w kopułce nie zgrywa sie albo nie wiem przynajmniej będzie jedno pewne
Ostatnio edytowano 13 cze 2014, o 20:31 przez MiroGti, łącznie edytowano 1 raz
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 2 kwi 2014, o 14:27

uszkodzenie czujnika stuków, czujnika halla albo jego rozsynchronizowanie z czujnikiem wału powinien vag wykazać.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez MiroGti » 2 kwi 2014, o 15:21

Tylko problem w tym że podpięcie pod kompa nic nie da bo vag nie widzi silnika ktoś źle ominął immobilizer :-( na razie myśłe podpiąć drugiego kompa zamiast mojego i zobaczyć czy to samo będzie występować czyli od czasu do czasu "granie zaworów"

[ Dodano: 2014-04-06, 10:02 ]
P.S
Problem wsumie się sam rozwiązał przypadkiem otóż padł mi czujnik położenia wału a wcześniej został podmieniony komputer i teraz auto śmiga aż miło żadnych stuków podczas przyspieszenia uważam że to był komputer bo ktoś tam już grzebał a wymiana czujnika była przy okazji bo gubił iskrę jak się okazało kabel koło czujnika już popękał temat do zamknięcia ;-) Obrazek
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - - sworzeń tensometryczny



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron