Cykliczne Pyrkanie z tłumika na podwyższonych obrotach

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Cykliczne Pyrkanie z tłumika na podwyższonych obrotach

Postprzez szosiu » 7 kwi 2014, o 10:16

Cześć

Silnik 1.8 ABS

PB
Wolne obroty prawie ok czasami wypada zapłon (nie ma pyrkania z wydechu) ale silnik chodzi generalnie równo, jednak dziś odrazu po odpaleniu zaczeły falować przez chwilkę 1000-1100.

Na LPG, jest identycznie.

Silnik nagrzany, trzyma rowne obroty, czasami jakby gubił zapłon.

Problem: Na podwyższonych obrotach na zimnym i cieplym silniku słychac pyrkanie z wydechu, taka przerwa w pracy silnika, owe pyrkanie słychać z końcowego tlumika.

Wczasie jazdy wszystko ok.


Zauważyłem od 2 miesiecy leciutko ubywa płynu chłodzącego, ale prawie nic.
Problem z pyrkaniem zauważyłem od wczoraj.

Miesiac temu wymienilem prewencyjnie:

Nowe:
-świece NGK
- kable WN
-kopułka (palec stary)
- wszystkie filtry
-lpg po regulacji


Czy Ktoś z Was miał podobnie ?
szosiu
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 6 maja 2013, o 08:48
Lokalizacja: Wrocław / Polanica
Rocznik: 1993
Silnik: 1.8 ABS
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Cykliczne Pyrkanie z tłumika na podwyższonych obrotach

 

Postprzez prezesik » 7 kwi 2014, o 11:07

Normalny objaw :-)
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez szosiu » 7 kwi 2014, o 12:36

No to troszę uspokoiłeś mnie :-)

Ale czy masz na myśli to że monowtrysk będzie pyrkał z wydechu jeśli przytrzymam mu podwyższone obroty ?
Widzisz , ja mam wrażenie że tego wcześniej nie było. Niemam kata, mam strumienice juz 5 rok.


A co może być powodem że na zimnym silniku zaraz po odpaleniu obroty mi podskoczyly, czyli odpalam, jest 1000 obr., mija 30 sekund i wzrastają do 1100 po czym odrazu wracają. Krokowiec może być powodem ?
szosiu
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 6 maja 2013, o 08:48
Lokalizacja: Wrocław / Polanica
Rocznik: 1993
Silnik: 1.8 ABS
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez prezesik » 7 kwi 2014, o 12:55

Może być krokowy, ale pierw zrób reset ECU.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez szosiu » 7 kwi 2014, o 20:41

oki zrobie reset . Generalnie z silnikiem jest wszystko ok ale ZDARZAŁY mu się odbitki, tzn. czym zimniejszy był poranek tym większa szansa na falowanie obrotów. Czyli widzę ewidentny związek z niską temperaturą.
Gdy miesiac temu zeszlo do -5C, to po dojechaniu do skrzyzowania mocno falowało az zgasł. Po ponownym odpaleniu ok. Działo się to na LPG. Czy czujnik temperatury moze dawac takie objawy?
szosiu
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 6 maja 2013, o 08:48
Lokalizacja: Wrocław / Polanica
Rocznik: 1993
Silnik: 1.8 ABS
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pawel66600 » 7 kwi 2014, o 21:23

Sprawdź 4 świece, jeżeli jest czarna to masz pęknięty wężyk podciśnienia, który łączy się z serwem i wchodzi do głowicy, przez to na 4 cylindrze tak jakby nie chodził, Tak było kiedyś u mnie https://www.youtube.com/watch?v=HXQFsuLa6UQ
Szaleństwo czy głupota? Po prostu PASJA na zawsze. . .
Avatar użytkownika
pawel66600
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 29 kwi 2010, o 10:08
Lokalizacja: GK


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 50 gości