Co zrobić z rozwalonym wałem korbowym?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Co zrobić z rozwalonym wałem korbowym?

Postprzez Radioaktywny » 8 cze 2014, o 19:13

Jak wyżej, rozwaliłem panewkę i 150km przejechałem bez jednej (a raczej mieląc jej resztki), na 4 korbowodzie. Przełożyłem panweki z 3 żeby sprawdzić czy wału korbowego nie wytarło i niestety jest luz. Ktoś ma pomysł co z tym fantem zrobić? Przekopałem allegro, internety, forum, nigdzie nie mogę wału znaleźć a tego nie zeszlifuję bo bym musiał ponadwymiarowe panewki kupić itp, gra nie warta świeczki. Jakieś inne opcje?
Radioaktywny
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 17 wrz 2013, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa

Co zrobić z rozwalonym wałem korbowym?

 

Postprzez trollu » 8 cze 2014, o 20:00

szrot, na złomie moze sie znajdzie jakiś silnik z którego wyciągniesz wał, golf, passat itd. nie wiem ale wydaje mi sie ze wszystkie 2.0 8v maja takie same wykorbienia i nie powinno być problemu
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 9 cze 2014, o 14:36

Radioaktywny, regeneracja tego jest moziwa ale za droga w stosunku do cen używanych silników, i raczej ciężko dostać sam wał chociaż ja jak byłem raz w potrzebie to znalazłem taką ofertę na forum, po prostu zakup używany silnik. Postaraj się o silnik 2E z Passata, Vento lub Toledo, z natury są mniej zajeżdżone.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Czarny725 » 21 cze 2014, o 01:09

Witam. Ja miałem taka samą sytułacje tylko ze na 4 i 3 korbowodzie zatarły sie panewki. Nie remątowałem starego silnika tylko kupiłem drugi 2E z passka b4 ( rozbitka z niemiec) za 400 zł z udokumentowanym przebiegiem 173 tys :-D do tego olej filtry za 150zł + 150 rozrząd i mam nowy silnik za 700 zł :-D a remont starego wyniósł by mnie +/- 1500 :-| jak sobie wszystko przeliczyłem, wiec moim zdaniem z dzisiejszym dostępem do używanych "motorów" nie opłaca sie robić takich remontów :-)
Świat się wali w głowie się kręci wsiadasz w GOLFA a on pędzi...
Avatar użytkownika
Czarny725
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 18 lut 2012, o 17:16
Lokalizacja: Niedoradz

Postprzez marcino1 » 21 cze 2014, o 07:42

mozna zrobic szlif walu i ta firma co robi szlif dopasuje Ci panewki ale tak jak koledzy wyzej pisali ze lepiej poszukac slupka i przelozyc a swoj silnik zostawic na czesci lub sprzedac glowice blok itp
Moj TDi http://www.golf3.pl/topics2/mk3-czarny- ... t48647.htm

JEDNO SERCE JEDNO BICIE JAZDA GOLFEM TO JEST ŻYCIE



AUTO-COMPLEX
-mechanika
-blacharstwo
-konserwacja
-czesci oleje filtry
e-mail:auto.complexx@interia.eu
Tel 723317489
KOLUSZKI ul NATOLIŃSKA 18
Avatar użytkownika
marcino1
Badacz tematu
 
Posty: 293
Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 21:15
Lokalizacja: EBR


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 20 gości