Ciąg dalszy problemów

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Ciąg dalszy problemów

Postprzez mateusz_918 » 9 sie 2014, o 09:46

witam wczoraj robie mały odcinek ok 50km wszystko ok maszyna ma moc jedzie ładnie żadnych dziwnych objawów, wjechałem na stacje tankowanie za 270zł ruszam w kierunku domu jakieś 15km po drodze myjnia, a więc się zatrzymałem wjechałem jadę myje swieci się ładnie no to odpalam i przejechałem w cień, i ty pierwszy problem po odpaleniu auta juz nie było tak kolorowo.
Mianowićie problemy to:
daje gazu a on do 2tyś tylko i ni hu hu więcej powoli wciskam gaz delikatnie może na pół centymetra w podłogę a jemu powoli obroty w górę oż do odcinki :-/ nie dało się nim jechać bo nie miał siły jak by filtr paliwa sie zapchał.
naprawdę potrzebuje pomocy bo nie ogarniam już tej piekielnej maszyny.
:-(
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Ciąg dalszy problemów

 

Postprzez łukasz1983 » 9 sie 2014, o 10:04

mateusz_918, Problem zaczął się po umyciu auta,więc wina leży zapewne w WN.Wysusz kable WN,palec,kopułkę,cewkę
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mateusz_918 » 9 sie 2014, o 10:17

to jest suche

nie tam wina on odpala 2 sek gasnie pompa daje cis 3barów więc ja wykluczam

[ Dodano: 2014-08-09, 09:18 ]
cewka kable tez sa dobre
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez łukasz1983 » 9 sie 2014, o 10:30

mateusz_918 napisał(a):daje gazu a on do 2tyś tylko i ni hu hu więcej
mateusz_918 napisał(a):on odpala 2 sek gasnie
To w końcu jak gaśnie za raz po odpaleniu,czy chodzi,ale nie wkręca się na obroty?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mateusz_918 » 9 sie 2014, o 16:47

napoczątku tak było ale teraz odpala i odrazu gaśnie pompa sprawdzona przewody też cewka daje prąd przepływka działa nie zacina się, przyczyna nieznana :-D wąż odmy miałem pęknięty to dzis kupiłem
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez łukasz1983 » 9 sie 2014, o 17:01

mateusz_918 napisał(a): teraz odpala i odrazu gaśnie
To by przemawiało za awarią immobilizera.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mateusz_918 » 9 sie 2014, o 20:22

imo dwa lata temu został dezaktywowany hy hy hy :hyhy: przyczyna leżała w zanieczyszczonych kostkach wd40 + kompresor i jest po staremu ;-)
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 10 sie 2014, o 07:34

po takich problemach po myciu auta trzeba istotne kostki (halla, ECU, cewka, okrągłe złącze przy chłodnicy, kopułka) porozłączać żeby wyschły, bez tego szybko nie wyschną, inna rzecz że kostki powinny być szczelne i warto się im przyjrzeć czy uszczelki mają sprawne czy kable nie są popękane na wejściu do kostek, czy kopuiłka jest czysta i nie ucieka w niej iskra po zawilgoceniu itd
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez mateusz_918 » 10 sie 2014, o 19:26

raczej to było spowodowane wczesniejszymi uszkodzeniami skrzyn biegów, dziura kupa oleju na kable w kostki myłem silnik ale kostek nie czysciłem i sie zemsciło

pytanie mam czy do mojego golfika podejdzie taki kabel ??
http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 36291.html
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 10 sie 2014, o 19:27

Jak jest wtyk OBD2 to będzie pasował.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3888
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mateusz_918 » 10 sie 2014, o 19:51

ok to moze tak jakiego są koloru kable do złacza diagnostycznego poszukam kostki
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 10 sie 2014, o 20:08

Jeżeli jest wtyka OBD2 to złącze znajduje się nad zapalniczką (jest przykryta zaślepką).

Jak OBD1 to jest na konsoli środkowej pod radiem za zaślepkami gdzie jest podgrzewanie tylnej szyby.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3888
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości

cron