Chodzi jak na 3 garach po odpaleniu

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Chodzi jak na 3 garach po odpaleniu

Postprzez Przemko475 » 31 sty 2012, o 20:08

Jak odpalę golfa chodzi jak na 3 garach tydz temu jak było trochę mniej na minusie to na 4 świecy jak zdjąłem kabel to chodził dalej tak samo czyli tak jak by ta świeca za mało prądu dostawała po kilku założeniach unormowało się i tak jest cały czas na zimnym silniku jak chwilę przekazuje lub przejadę kawałek to już normalnie jeździ i tak jest zawsze rano a dzis to odpaliłem i chciałem ruszyć i zgasł potem nie chciał odpalić
wiec odpaliłem do z dodatkiem gazu i tak musiałem chwilę trzymać na gazie bo gasł i po chwili już normalnie

co może być???
świece wymienione

zastanawiam się nad
kopułka
kable
wtryski
Golf 3 Klub Polska : Golf III 1.6
Przemko475
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23 sty 2012, o 21:21
Lokalizacja: Halinów

Chodzi jak na 3 garach po odpaleniu

 

Postprzez Paweu » 31 sty 2012, o 20:31

Przemko475 napisał(a):ak było trochę mniej na minusie to na 4 świecy jak zdjąłem kabel to chodził dalej tak samo czyli tak jak by ta świeca za mało prądu dostawała


masz chyba odpowiedz na swoje pytanie dlaczego chodzi tak jak nie powinien.


na początek kopułka i kable...
Ostatnio edytowano 31 sty 2012, o 20:35 przez Paweu, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez trojeczkaGT » 31 sty 2012, o 20:32

u mnie tez byly wlasnie problemy ze chodzil jak na 3 garki ;p ale zrobilem reset kompa i teraz narazie ladnie chodzi (silnik krokowy cos mi chyba szwankuje i go recznie + i - ustawilem chyba sie zaciera juz)

jak narazie jest super nawet przy tych -15 C

wczesniej wymienilem aparat zaplonowy bo czujnik halla mi rozwalilo.

takze nie jestem pewny czy tylko reset wystarczy na te 3 gary.

sprawdz w jakim stanie masz kable kopulke i palec nic sie nie stanie.

[ Dodano: 2012-01-31, 19:33 ]
no a swiece wymieniles i dalej na tym 4 jest tak samo ? sprawdz czy kabel sam w sobie jest ok
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Imper » 31 sty 2012, o 20:36

od razu wspomne ze to nie moze byc wina wtryskiwaczy bo takowych nie posiadasz. Jest tylko jeden wtrysk ktory podaje paliwo do kolektora na wszystkie 4 cylindry. takze przyczyny szukac w ukladzie zaplonowym
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Przemko475 » 31 sty 2012, o 20:37

potem jak tak było to już na 4 świecy było dobrze więc chyba kable lub kopułka sam nie wiem po robocie do kumpla mechanika pojadę niech sprawdzi kopułkę lub ten czujnik 4ro pinowy czy jakoś tam się zwie

[ Dodano: 2012-01-31, 19:41 ]
a jak głowica była by walnięta to miało by coś wspólnego już sam nie wiem było dobrze dopóki na minus nie weszło:P
Golf 3 Klub Polska : Golf III 1.6
Przemko475
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23 sty 2012, o 21:21
Lokalizacja: Halinów

Postprzez trojeczkaGT » 31 sty 2012, o 21:01

on ma cos z wyczuwaniem temperatury raczej albo wyczuwa dobrze ale urzadzenia sterujace (krokowy) nie poddaje sie tak . ja mialem tak z dwa dni temu ale po resecie juz pieknie ale bawilem sie krokowym bezposrednio z aku :D
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez prezesik » 31 sty 2012, o 21:15

Przemko475, przed uruchomieniem zimnego silnika zdejmij wtyczkę z 4-pinowego czujnika temperatury znajdującego się pod kopułką w plastikowym króćcu. Jak odpali od strzała i nie będzie gasł, będzie trzymał obroty ok. 1000-1100/min to masz ten czujnik do wymiany.
Napisz jak było.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Przemko475 » 1 lut 2012, o 00:12

więc tak teraz po robocie pojechałem do kumpla na warsztat oczywiście na początku było to samo jak traktor w czasie jazdy unormował się , po wjechaniu na warsztat zdjęliśmy wtyczkę z 4 pinowego czujnika nic tak samo chodził

Dalej

1. zdjęliśmy z kabli (wysokiego napięcia ) te żelazne pokrowce co wchodzą na świece.

2. Zdjęliśmy kopułkę i bolce wewnątrz oskrobaliśmy nie była taka zła


Potem odpaliłem Golfa i jak zdejmowaliśmy znów wtyczkę 4 pinowego czujnika od razu silnik inaczej pracował i tak jak się zdejmowało i zakładało to wychodzi że działa 4 pinowy czujnik więc może kable :P


więc zobaczymy rano a względem tego spalania wyższego to jak czujnik 4 pinowy działa to mogła sonda pójść ????

[ Dodano: 2012-02-01, 07:01 ]
wiec tak jest 7.00 po wczorajszym odpalić odpalił normalnie po odpaleniu wskoczył na 1000 obrotów i lekko się traktorował ale na pewno w mniejszym stopniu niż wcześniej czujnik 4 pinowy jest dobry
Golf 3 Klub Polska : Golf III 1.6
Przemko475
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23 sty 2012, o 21:21
Lokalizacja: Halinów

Postprzez rafal9119 » 1 lut 2012, o 08:30

koledzy moze to dziwne ale ja mam podobne objawy.tylko jak go odpalał długo kreci wreście załapie i jest taki dzwiek jak by na 3 gary palił a po dodaniu gazu mu przechodzi.
Przemko475 napisał(a): zdjęliśmy z kabli (wysokiego napięcia ) te żelazne pokrowce co wchodzą na świece
a da cos to jak tez sciągne????
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez trojeczkaGT » 1 lut 2012, o 09:18

moj wujek elektryk mowi ze jak kable maja juz duzp przechodzone i maja te niepotrzebne oslony metalowe i izolacja ma juz przebicia to one poprostu "zabieraja" iskre wiec te blaszki to zbedny bajer tak jak niby magnetyzery na uklad paliwowy hehe
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Przemko475 » 1 lut 2012, o 09:28

powiem tak bez tego lepiej odpala teraz tak jak dziś nie miałem problemu -21 i za pierwszym razem tylko to lekkie 3 garowe chodzenie ale jak już się lekko nagrzeje i trochę go prze gazuje to się unormowuje więc może to przez zimno
Golf 3 Klub Polska : Golf III 1.6
Przemko475
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23 sty 2012, o 21:21
Lokalizacja: Halinów

Postprzez rafal9119 » 1 lut 2012, o 14:22

spróbuje sciągnąć ale sie boje bo narazie nie mam kasy na wymiane. he. ale jak zapewniacie to raz kozie smierc he
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 13 gości