Brak oleju na bagnecie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Brak oleju na bagnecie

Postprzez posiadacz_golfa » 14 kwi 2013, o 21:55

Jestem tu nowy, więc witam wszystkich.
Na wstępie pragnę wspomnieć, że Golf 3 jest moim pierwszym autem ever, a że w tematyce silników jestem zielony to proszę Was o poważne potraktowanie mojego problemu.
Otóż po wyciągnięciu bagnetu na zimnym silniku nie ma na nim śladu oleju. Po odpaleniu i zgaszeniu silnika ślady oleju na bagnecie są ale na zimnym NIC, kompletnie NIC. Autko śmiga głównie na LPG. Nie wiem czy to robi różnicę (proszę o wyjaśnienie). Auto kupiłem od kuzyna który święcie twierdził, że oleju starcza od wymiany do wymiany (na dniach chciałem zafundować silnikowi jego wymianę). Teraz nie wiem czy wcisnął mi kit czy co?
Proszę Was bardzo o pomoc.
Silnik to 1.8 75 km. Rocznik 95.
posiadacz_golfa
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 14 kwi 2013, o 21:47
Lokalizacja: Turek

Brak oleju na bagnecie

 

Postprzez Paweu » 14 kwi 2013, o 22:03

A jesteś pewien że masz prawidłowy stan oleju? Jeśli nie jesteś pewien co do długości bagnetu to porównaj z innym z 1.8 aam.

Wymieniaj olej jak najszybciej byś silnika nie zatarł.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez posiadacz_golfa » 14 kwi 2013, o 22:11

Wiem tyle, że bagnet nie jest oryginalny, więc jest możliwość iż wymiar się nie zgadza. Dodam, że po odpaleniu silnika bagnet jest do połowy ochlapany olejem.
Tak swoją drogą to możliwe, że już mogłem uszkodzić silnik?
posiadacz_golfa
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 14 kwi 2013, o 21:47
Lokalizacja: Turek

Postprzez Paweu » 14 kwi 2013, o 22:14

posiadacz_golfa napisał(a):Wiem tyle, że bagnet nie jest oryginalny, więc jest możliwość iż wymiar się nie zgadza. Dodam, że po odpaleniu silnika bagnet jest do połowy ochlapany olejem.
Tak swoją drogą to możliwe, że już mogłem uszkodzić silnik?