Brak oleju na bagnecie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Brak oleju na bagnecie

Postprzez posiadacz_golfa » 14 kwi 2013, o 21:55

Jestem tu nowy, więc witam wszystkich.
Na wstępie pragnę wspomnieć, że Golf 3 jest moim pierwszym autem ever, a że w tematyce silników jestem zielony to proszę Was o poważne potraktowanie mojego problemu.
Otóż po wyciągnięciu bagnetu na zimnym silniku nie ma na nim śladu oleju. Po odpaleniu i zgaszeniu silnika ślady oleju na bagnecie są ale na zimnym NIC, kompletnie NIC. Autko śmiga głównie na LPG. Nie wiem czy to robi różnicę (proszę o wyjaśnienie). Auto kupiłem od kuzyna który święcie twierdził, że oleju starcza od wymiany do wymiany (na dniach chciałem zafundować silnikowi jego wymianę). Teraz nie wiem czy wcisnął mi kit czy co?
Proszę Was bardzo o pomoc.
Silnik to 1.8 75 km. Rocznik 95.
posiadacz_golfa
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 14 kwi 2013, o 21:47
Lokalizacja: Turek

Brak oleju na bagnecie

 

Postprzez Paweu » 14 kwi 2013, o 22:03

A jesteś pewien że masz prawidłowy stan oleju? Jeśli nie jesteś pewien co do długości bagnetu to porównaj z innym z 1.8 aam.

Wymieniaj olej jak najszybciej byś silnika nie zatarł.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4275
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez posiadacz_golfa » 14 kwi 2013, o 22:11

Wiem tyle, że bagnet nie jest oryginalny, więc jest możliwość iż wymiar się nie zgadza. Dodam, że po odpaleniu silnika bagnet jest do połowy ochlapany olejem.
Tak swoją drogą to możliwe, że już mogłem uszkodzić silnik?
posiadacz_golfa
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 14 kwi 2013, o 21:47
Lokalizacja: Turek

Postprzez Paweu » 14 kwi 2013, o 22:14

posiadacz_golfa napisał(a):Wiem tyle, że bagnet nie jest oryginalny, więc jest możliwość iż wymiar się nie zgadza. Dodam, że po odpaleniu silnika bagnet jest do połowy ochlapany olejem.
Tak swoją drogą to możliwe, że już mogłem uszkodzić silnik?


Skoro jest nieoryginalny to już o czymś świadczy...

Co do uszkodzenia... No miejmy nadzieję że nie.... Swoją drogą.. jeśli będzie coś nie halo .. to możesz mieć o to pretensje do 'kuzyna' ;-)

Wymieniaj olej, wsadź bagnet taki jaki ma być i się okaże..Czy korba zakręci. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4275
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez posiadacz_golfa » 14 kwi 2013, o 22:21

No to już się zaczynam bać, bo od 2 dni po puszczeniu gazu podczas jazdy daje się słyszeć dźwięk jakbyś tarł dwa metalowe chropowate elementy o siebie. Ale tylko podczas jazdy, co ciekawe słychać to też gdy stoję autem na skrzyżowaniu czy gdziekolwiek i puszczam pedał hamulca.
Błagam, powiedz mi szanowny kolego, że to nie to co myślę.
posiadacz_golfa
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 14 kwi 2013, o 21:47
Lokalizacja: Turek

Postprzez Paweu » 14 kwi 2013, o 22:25

posiadacz_golfa napisał(a):No to już się zaczynam bać, bo od 2 dni po puszczeniu gazu podczas jazdy daje się słyszeć dźwięk jakbyś tarł dwa metalowe chropowate elementy o siebie. Ale tylko podczas jazdy, co ciekawe słychać to też gdy stoję autem na skrzyżowaniu czy gdziekolwiek i puszczam pedał hamulca.
Błagam, powiedz mi szanowny kolego, że to nie to co myślę.


Ty nie błagaj tylko jutro powymieniaj co trzeba. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4275
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez trollu » 14 kwi 2013, o 22:30

prawda jest taka że nikt szklanej kuli nie ma, kup jak najszybciej olej, filtr i auto na kanał. do misy teoretycznie powinno wejść 3.8L i olej na bagnecie musi być. jak zalejesz prawie 4L to będziesz widział czy bagnet nie jest za krótki. poza tym po oleju który spuścisz będziesz widział czy było go mniej więcej tyle ile powinno być. porozglądaj się tez za bagnetem, jak masz niedaleko jakiś szrot to podjedź, golfa na pewno będą mieli jakiegoś i bagnet wytargasz, w razie czego kupienie nowego tez nie powinno być problemem.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez posiadacz_golfa » 15 kwi 2013, o 21:37

Więc tak, podjechałem dzisiaj do warsztatu na wymianę oleju. Mechanik który czynił honory nic nie mówił, auto jeździ normalnie. Hałas który dał się słyszeć prawdopodobnie był od opon zimowych. Zrobiłem rundkę z mechanikiem i wg. niego wszystko jest ok.
posiadacz_golfa
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 14 kwi 2013, o 21:47
Lokalizacja: Turek

Postprzez trollu » 15 kwi 2013, o 23:46

posiadacz_golfa napisał(a):wg. niego wszystko jest ok.

a zobaczyłeś chociaż jak teraz wygląda stan oleju na bagnecie czy po prostu mechanik powiedział że jest ok i mu wierzysz?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości