acha wymienilem juz akumulator bo stwierdzilem ze tamten juz byl zbyt wyjechany i probowalem kilka razy go odlaczac zeby zresetowac bledy. pomozcie prosze jak ktos cos wie moze tez pisac do mnie na maila na krzysztof_werner@wp.plModerator: Moderator
acha wymienilem juz akumulator bo stwierdzilem ze tamten juz byl zbyt wyjechany i probowalem kilka razy go odlaczac zeby zresetowac bledy. pomozcie prosze jak ktos cos wie moze tez pisac do mnie na maila na krzysztof_werner@wp.pl
? dodam ze jestem biednym zuczkiem i wolalbym zrobic to sa
bo przypomne ze problemy zaczely sie od zajechanego akumulatora ktory juz wymienilem 
"mam dziwaczny problem, ale od poczatku ... wysiadł mi akumulator wiec dopchnalem auto na parking zabrałem go do podładowania i kiedy znowwlozylem na miejsce silnik przestal dzilac prawidlowo a mianowicie odpala normalnie i silnik normalnie pracuje ale jak tylko lekko dodam gazy czyli pomiedzy 1000 a 2000 wskazówka obrotomierza podnosi sie troche i nagle opada gwaltownie a on traci moc i czasem gasnie. co ciekawe powyzej 2000 obrotow pracuje normalnie i plynnie. prosze o pomoc bo nie moge w korkach jezdzic powyzeuj 2000 bez przerwy
acha wymienilem juz akumulator bo stwierdzilem ze tamten juz byl zbyt wyjechany i probowalem kilka razy go odlaczac zeby zresetowac bledy"
lub czy ktos ma na zbyciu taka czesc uzywana bo jak mi krzykneli za nowa to mi sie nogi ugiely
potrzebuje instrukcji jak ja naprawic lub gdzie mozna dostac urzywana. dokladnie jest to
nastawnik wolnych obrotow do monowtrysku na 6 stykow
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości