Brak mocy w golfie 3 1.8 90KM jest mułowaty

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Brak mocy w golfie 3 1.8 90KM jest mułowaty

Postprzez slawczan » 7 lip 2008, o 11:43

witam wszystkich... Możecie mi podpowiedzieć co może być nie tak z moim golfikiem ,bo pali 14 gazu i po prostu nie ma mocy... na benzynie jest to samo...wymieniłem wtryska ,sonda lambda , filtry i tak to nic nie dało ... jak myślicie co go boli??? myślę teraz nad remontem i czy ma do tego coś skrzynia biegów???na 1 jedzie do 60km/h na 2 100km/h 3 130km/h.... przedtem miałem silnik 1.8 (55KW) i wymieniłem na 1.8 90KM a skrzynia została stara...
GOlek
slawczan
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 6 lip 2008, o 13:24
Lokalizacja: Kraków

Brak mocy w golfie 3 1.8 90KM jest mułowaty

 

Postprzez piotrus23 » 8 lip 2008, o 16:45

mam ten sam problem hhehe wychodzi na to ze 1.8abs to badziewie :-)
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez Anusiak » 8 lip 2008, o 17:17

też mam taki silniczek i też mam odczucia ze troche go muli
Avatar użytkownika
Anusiak
Czytacz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 12 kwi 2008, o 12:24
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez piotrus23 » 8 lip 2008, o 17:52

ja naprzykład nie moge nawet ruszyc z piskiem opon a mniałem wczesniej 1golfa 1.8 aam i dawał sobie lepiej rade niz ne moje marne 90km teraz
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez Skner80 » 8 lip 2008, o 22:32

Hmmm dziwna sprawa bo ja mam 1.8 abs i powiem szczerze że sie naprawdę dobrze zbiera jak na 90km co prawda już mi mocy brakuje ale jak na lata i moc to naprawdę jest frajda z jazdy i można kilka autek objechać, jestem miłośnikiem szybszej jazdy więc wiem na co ten silnik jest stać jednym słowem Mój daje radę...

POZDRO ;-)
Veni Vidi Vici MKIII Forever
Avatar użytkownika
Skner80
Czytacz
 
Posty: 80
Dołączył(a): 15 kwi 2008, o 19:06
Lokalizacja: Bydgoszcz / Tuchola

Postprzez rasend » 8 lip 2008, o 22:46

U mnie co prawda mocy tez za wiele nie ma ale da się jezdzic a przy tym jest bardzo niskie spalanie bo zaledwie ok 9 litrów gazu na 100km!!! Aż sam byłem zdziwiony. I to wielki plus tego silnika... :lol:
rasend
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 4 lip 2008, o 18:55
Lokalizacja: Smogorzów

Postprzez SotoM » 8 lip 2008, o 23:32

czesto gesto lubi padać czujnik temp.ukł.chłodzenia tzw.systemowy który przekazuje sygnał do komputera i tez on pokazuje wam temp.na blacie. aby byc pewnym to na rozgrzanym silniku podjechac do warsztatu który jest wyposarzony w komputer diagnostyczny i poproscie o spr. jak pracuje czujnik i porównac odczyty jakią temp.pokazuje komp.diagnostyvzny a jak jest na blacie. to moze byc powodem ze ma muła.bo czujas pokazuje załuzmy do ECU mniej niz 90st i wtedy koputer wali duzą dawe paliwa i wiecej tez bedzie palił. no i tez układ wysokiego napięcia. kopółka palec przewody to istotne. i jak macie stare przewody i na fajkach te blaszki to pozdejmujcie te blaszki bo iskra wali wnie a nie w swiece i dlatego tez moze mieć muła ze wzgledu na nie ospowiednia iskrę.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez piotrus23 » 9 lip 2008, o 08:54

mam nowy czujnik i nowe kabla.kopółke i palec
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez DrSzpila » 11 lip 2008, o 09:25

A spróbujcie przyspieszyć zapłon żeby na rozgrzanym silniku na postoju miał 950 obrotów (cyfrowo) ja tak zrobiłem i jest już super a mulił mi jak nie wiem co, nawet jak dawałem gaz do podłogi to szkoda gadania, a teraz ma kopa, choć mam 1.4

[ Dodano: 2008-07-11, 09:26 ]
Gwarantuje ze przyspieszenie zapłonu pomoże choć mogę się mylić, ale prawda jest taka jeżeli jest opóżniony zapłon to nie ruszy z piskiem opon, muli, nie ma kopa.
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

Postprzez yelonec » 13 lip 2008, o 21:43

jeżeli zbiera się tak jak napisałeś to raczej norma.

Spróbuj np nagrać telefonem i sprawdx ile mniej więcej trwa przyspieszenie do 100km/h

W moim dziadku :) wyszło 13sekund. A mam 360tys na szafie bez żadnych remontów i innych.

Skrzynia z tego co się orientuje jest taka sama. Silniki różniły się tylko głowicą. Ale mogę się mylić.


piotrus23, a ustawiałeś sam kopułke czy elektryk? spróbuj na lampie stroboskopowej ustawić zapłon, powinno dać pozytywny efekt.
Tak jak napisał Drpiorko zapłon powinien być lekko przyspieszony.
yelonec
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 7 lip 2008, o 22:22
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez piotrus23 » 13 lip 2008, o 21:56

mechanik mi lampa ustawiał
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez Kewlys » 24 kwi 2012, o 17:38

widze podobne objawy co u mnie mam 1,8 90km benzyna +gaz. Objawy takie same na gazie i benzynie. Problem polega u mnie na tym ze raz muli raz nie. Przewaznie rano chodzi bez zarzutu ma kopa. W ciagu dnia gdy ostygnie odpalam i raz jest ok jest zrywny innym razem juz nie. Potrafi przejechac kilka kilometrow ok i nagle cos go zmuli gaz w podloge a on nie idzie przejedzie z kilometr i znowu jest ok.
-wymieniłem silniczek krokowy (świrowały obroty na luzie) jest juz ok
-wymieniona podstawa pod gaznikiem (musial brac lewe powietrze nierowno chodzil)
-świece i kable mam ok
-rozrzad sprawdzony (był przestawiony-wogole nie chciał iśc) jest ustawiony
przy tym wszystkim podwyższone spalanie jest na zbiorniku gazu robiłem 250km teraz 150 :/
Kewlys
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 14 gru 2011, o 20:53
Lokalizacja: Szczecin

Następna strona

- - - http://magma-metale.pl/



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości