Brak mocy

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Brak mocy

Postprzez IntruZZ » 22 sie 2013, o 10:28

Panowie co może być przyczyną utraty mocy , golf III 1.6 sama benzyna.
Objawia się to tym , że po wrzuceniu biegu , 2 , 3 , 4 podczas pedałowania czuć jak samochód chciał by a nie mógł się rozpędzić , skutkuje to tym , że obawiam się wyprzedzania wrazie czego oraz zmiany biegów przy niższych obrotach , auto przez chwile muli muli , po chwili się odmula i idzie normalnie. Tak jak by brakowało paliwa...
Wymienione zostało :
sonda lambda - nowa bosha
wywalony katalizator
oraz adaptacja przepustnicy

Auto dość mocno dymi.
Obroty schodzą prawidłowo.

Po raptownym dodaniu gazu na postoju czyt but w podłogę
Auto burknie kilka razy dopiero załapie. nie reaguje od razu na dawkę gazu

PS. czy takie objawy mogą powodować filtr paliwa / pompka?

[ Dodano: 2013-08-24, 21:35 ]
Po wymianie filtra paliwa auto podczas jazdy nie dusi się , ale na postoju po dodaniu gazu burknie i dopiero wchodzi w obroty

[ Dodano: 2013-08-30, 20:24 ]
podpowie ktoś co mam jeszcze zrobić nadal czasami przy dodawaniu gazu czuć opór. a już wszytsko wymieniane
Avatar użytkownika
IntruZZ
Czytacz
 
Posty: 143
Dołączył(a): 13 maja 2013, o 20:22
Lokalizacja: Sokołów Podlaski WSK

Brak mocy

 

Postprzez MrDove » 9 wrz 2013, o 01:26

Mam podobny problem, mógłby ktoś napisać jaki może być tego problem ?
MrDove
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6 lip 2013, o 10:52
Lokalizacja: wro

Postprzez trollu » 9 wrz 2013, o 04:50

wszystko to znaczy co? w jakim stanie układ zapłonowy?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez k-m-r1 » 9 wrz 2013, o 09:06

Do sprawdzenia ukłąd iskry i wszystko z nim związane
a tak pokrutce
swiece przewody kopułka palec
ustawic rozżad oraz iskre co by dobrze była
do sprawdzenia też spreżanie

to takie minimum i podstawa do dalszej pracy w takich przypadkach
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Luk83bb » 9 wrz 2013, o 11:06

stary mam mniej więcej to samo, tylko u mnie jest to zależne od temperatury.
Tu nawet pisałem, ale bez efektów http://www.golf3.pl/topics9/szarpie-mul ... t60496.htm
Następne co zrobię to sprawdzę ciśnienie paliwa, choć bardziej z niemocy, bo nie wydaje mi się to problemem.
Avatar użytkownika
Luk83bb
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 22 lip 2012, o 19:48
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez IntruZZ » 9 wrz 2013, o 12:11

no ja też sprawdzę ciśnienie paliwa
Avatar użytkownika
IntruZZ
Czytacz
 
Posty: 143
Dołączył(a): 13 maja 2013, o 20:22
Lokalizacja: Sokołów Podlaski WSK

Postprzez resorvr6 » 17 wrz 2013, o 14:16

witam mam problem posiadam golfa mk3 vr6 na kopulce i mam owy problem przy naglym dodaniu gazu strzela mi w filtr powietzra i raz odcinacz jest raz nie ma go . gdy jade i chce mu dac to wkreca sie do 4,5 tys a potem ma spadek mocy lapie tzw mola nie chce sie wkrecac . jesli ktos mial takie objawy prosze pomoc :)
resorvr6
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 17 wrz 2013, o 13:56
Lokalizacja: Lipowina


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron