bierze dużo oleju

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

bierze dużo oleju

Postprzez bunia28 » 5 lut 2014, o 18:34

witam zaczne odpoczątku jakies pół roku temu kupiłem golfika z gazem za grosze prawie w cenie złomu wszystko było z nim oki miał założony drugi silnik z 1998 roku po kupnie aż tak bardzo nie brał oleju a teraz jak mu mocniej przyciesne to chmura dymu za mną przedmuchów niema s bagnetu nie pluje olejem tak samo z korka wlewu oleju myśle że to moze uszczelniacze zaworów są struchlałe twarde , niewiadomo ile ten silnik leżał , nie był odpalany na jakieś tys km musze dolać 1 litr oleju jak myślicie brać się za wymiane uszczelniaczy
bunia28
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 19:35
Lokalizacja: węgrów

bierze dużo oleju

 

Postprzez benek » 5 lut 2014, o 18:43

Spróbuj z tymi uszczelniaczami zaworów ,lecz moim zdaniem to jest wina pierścieni
to nie świat mknie do przodu
to ty za.........
Gaz jest do zapalniczek
Ropa do traktorów
benek
Gaduła
 
Posty: 483
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 17:12
Lokalizacja: Kruszwica

Postprzez trollu » 5 lut 2014, o 20:31

zawsze łatwiej wymienić uszczelniacze niż pierścienie czy panewki. na 99% uszczelniacze
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez bunia28 » 5 lut 2014, o 20:50

może sie nie znam ale jak by pierścienie były do wymiany to by mial przedmuchy z bagnetu mialem kupe samochodow kiedys tak mialemw renault 19 silnik bral olej to i dmuchalo z bagnetu co o tym myslicie
bunia28
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 19:35
Lokalizacja: węgrów

wymiana uszczelniaczy zaworowych

Postprzez bunia28 » 5 lut 2014, o 21:39

witam planuje sam wymienić uszczelniacze zaworowe tylko boje sie zeby zaraz nie zdejmowac glowicy mam pojecia o mechanice dzieki forum wszystko robie sam ma ktos moze jakies fotki , boje sie żeby zawory mi nie wpadly go glowicy , po drugie czy mozna samemu zrobic klucz do demontazu sprezyn zaworowych moze macie tez jakies foty z wymiarami
bunia28
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 19:35
Lokalizacja: węgrów

Postprzez trollu » 5 lut 2014, o 23:26

scaliłem Twoje tematy, na przyszłość - nie zakładaj kilku tematów o tym samym problemie. dzisiaj bez ostrzeżenia
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 6 lut 2014, o 14:49

bunia28, sa opisy na forum, starczy poszukać, potrzebujesz sznurek, przyrząd do naciskania zaworów - czy potrafisz zrobić go sam nie wiem - ja zrobiłem i fotki dawałem. nowe uszczelniacze i uszczelkę pod pokrywę zaworów, przy okazji można zrobić nowy rozrząd
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez bunia28 » 6 lut 2014, o 16:54

a możesz mi wysłać na meila fotki jak wygląda ten przyrząd własnej konstrukcji mariuszcyk@wp.pl

[ Dodano: 2014-02-06, 16:02 ]
i jeszcze jak by ktos był tak dobry i wysłał mi link z tematem jak wymienic te uszczelniacze był bym wdzięczny bo zabardzo niewiem oco chodzi z tym sznurkiem czytałem że trzeba wał tak przekrecać żeby zawory nie wpadły ale o sznurku nic nie słyszałem może to lepszy patent
bunia28
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 19:35
Lokalizacja: węgrów

Re: bierze dużo oleju

Postprzez carrie86 » 6 lut 2014, o 17:19

bunia28 napisał(a):na jakieś tys km musze dolać 1 litr oleju jak myślicie brać się za wymiane uszczelniaczy


no to i tak masz komfort, bo ja do swojego vento musiałam lać 1l oleju na 100km :-o
Avatar użytkownika
carrie86
Czytacz
 
Posty: 80
Dołączył(a): 6 sty 2014, o 11:19
Lokalizacja: Człuchów

Postprzez bunia28 » 6 lut 2014, o 17:59

hhehe 1 litr oleju na 100 km to ile ty musiałes wydać kasy na olej

[ Dodano: 2014-02-06, 19:39 ]
wracając to tematu wyczytałem żeby odkręcić świece lekko opuscić tłok i przez dziurę od świecy wepchnąć sznurek i pożniej podnieśc tłok do samej góry, niech mnie ktoś uświadomi a co ten sznurek tam da a niemożna zrobić tego samego tylko bez sznurka
bunia28
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 19:35
Lokalizacja: węgrów

Postprzez pietrasiak2 » 7 lut 2014, o 08:51

fotoporada
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=350028
da radę tak zrobić i fajnie jest opisane jak coś to pw :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez pablomed » 7 lut 2014, o 18:54

bunia28, sznurek wsadzony w cylinder przez dziurę od świecy lepiej podeprze zawory po przekręceniu wału niż sam tłok, bez sznurka zawór troszkę opadnie, i będziesz miał manualny problem z wyjęciem zamków zaworów, a potem z założeniem ich przy montażu, napocisz się o wiele więcej zwłaszcza póki wprawy nie nabierzesz.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 33 gości