Beznadziejne 1.6 AEE (przepustnica)

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Beznadziejne 1.6 AEE (przepustnica)

Postprzez robak664 » 16 wrz 2013, o 22:22

Temat wałkowany od lat widze ale mi dalej nie pomaga..
Odpalam auto obroty po 2 tysiące i stoją, po minucie spadają do tysiąca i falują od tysiąca do dwóch.. i tak caaały czas.. towarzyszy temu masakryczne spalanie ponad 12..
Robiony był remont silnika, kable, świece, kopułka z palcem, aparat zapłonowy wymienione.
Czyszczenie przepustnicy nic nie daje.. Adaptacja nie przebiega tak jak powinna, nie kończy jej.
Domykając przepustnicę palcem silnik schodzi na ok 700 obrotów i chodzi równo.

Pomóżcie bo już mam dość..
My car, my passion, my lifestyle.
Avatar użytkownika
robak664
Czytacz
 
Posty: 92
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 17:52
Lokalizacja: Tychy

Beznadziejne 1.6 AEE (przepustnica)

 

Postprzez Knight Rider » 16 wrz 2013, o 23:11

Hmm patrzał ktoś czy lewego powietrza nie ciągnie przez kolektor ssący ? Przepustnica była podkładana od innego silnika ? Sonda lambda była sprawdzana ?

Ja w swoim silniku walczę teraz z termostatem poprzedni nie wytrzymał nawet roku rozsypał się na części pierwsze dziś nowy zamontowałem to nie miał ochoty się otworzyć i jutro muszę kolejny kupić bo nowy z pudełka już był zepsuty...
Avatar użytkownika
Knight Rider
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 25 lis 2011, o 20:45
Lokalizacja: Sławno

Postprzez robak664 » 16 wrz 2013, o 23:20

Sonda wymieniona według elektryka chodzi okej i coś nie tak z przepustnicą. jak sprawdzić czy nie ciągnie lewego ?
My car, my passion, my lifestyle.
Avatar użytkownika
robak664
Czytacz
 
Posty: 92
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 17:52
Lokalizacja: Tychy

Postprzez Knight Rider » 17 wrz 2013, o 00:44

Ja zawsze do sprawdzania tego używam sobie zmywacza do hamulców zdejmiesz sobie obudowę filtra powietrza i weź psikaj w tym miejscu co kolektor ssący łączy się z głowica i słuchaj czy zmieni się odgłos pracy silnika jeśli jest nieczelne to zaciągnie i na pewno się zmieni. Przepustnice właśnie lecą nagminnie w tych silnikach wiec tak jak mowie najlepiej dla próby podmienić na inna na pewnie sprawna i wtedy się przekonać. Hmm a co do spalania to tez jaka temperaturę Ci silnik pokazuje na zestawie wskaźników trzyma po rozgrzaniu cały czas 90 ?
Avatar użytkownika
Knight Rider
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 25 lis 2011, o 20:45
Lokalizacja: Sławno

Postprzez robak664 » 17 wrz 2013, o 16:02

Cały czas stoi na 90 stopniach.
My car, my passion, my lifestyle.
Avatar użytkownika
robak664
Czytacz
 
Posty: 92
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 17:52
Lokalizacja: Tychy

Postprzez Grzesiek2507 » 17 wrz 2013, o 16:20

No tak, sam mowisz, ze przepustnica stwarza problemy, wiec moze trzeba tak zaczac od niej? :wstyd:
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez walter5 » 17 wrz 2013, o 16:52

a błedy masz na vagu sprawdz to. Oraz jak nie ma błędów a nie chce ci zakonczyc adaptacji to moze linke masz naciągniętą za bardzo i nie kończy. Ja tak miałem u siebie wkońcu popuściłem linke i normalnie kończy i trzymał książkowe 640 obr. niestety po rozgrzaniu silnik się dławi ,szarpie gaśnie więc jeżdze narazie bez ssania :/ fuck aee
walter5
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 11 kwi 2013, o 16:18
Lokalizacja: M-ce

Postprzez Grzesiek2507 » 17 wrz 2013, o 19:34

Sprawdzaliscie te 'smiszne' zaworki od oparow? To podobno tez lubi pasc, a robi problemy podobne jak przepustnica. Wiecej info w 'szukajce'
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez robak664 » 26 wrz 2013, o 19:46

Panowie pomocy.. Zmieniłem przepustnice i dalej jest to samo.. Silnik faluje miedzy 1 a 2 tysiącami.. Może być to wina, źle ustawionego rozrządu albo zapłonu ?! POMOCY !
My car, my passion, my lifestyle.
Avatar użytkownika
robak664
Czytacz
 
Posty: 92
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 17:52
Lokalizacja: Tychy

Postprzez dareckizx » 1 paź 2013, o 22:11

kolego stojąc przodem do auta na lewym nadkolu pod maską masz zaworek opar paliwa, z jednej strony idzie do niego wężyk z prepustnicy z drugiej z puszki z aktywnym węglem w nadkola, odpal auto i zaślep wężyk idący do przepustnicy, u mnie to pomogło.
dareckizx
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 24 maja 2013, o 20:12
Lokalizacja: Lublin

Postprzez robak664 » 7 paź 2013, o 00:52

Niestety to też już próbowałem.. nic..
My car, my passion, my lifestyle.
Avatar użytkownika
robak664
Czytacz
 
Posty: 92
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 17:52
Lokalizacja: Tychy


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości