2.0 dławi sie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

2.0 dławi sie

Postprzez Franeczek » 7 cze 2015, o 13:37

WItam wszystkich miłośnikow wspaniałej marki Vw mk3. mam problem z moim GTI falujące obroty wymieniłem duzo i jeszcze wiecej i w koncu jest udało sie jest oki. No ale problem jest taki ze moje GTI jak na 115 km zbiera sie jakby mialo tych koni max 80 chodzi o to ze na zimnym jak i na cieplym potrafi po dodaniu gazu szarpac chociaz nie zaawsze ale czesciej na cieplym. slychać ze silnik buczy ale auto sie dławi i dopiero od 3 tys obr idzie jak głupie chcoiaz tak jak mówiłem nie zawsze. ostatnio podczas jazdy słyszalem z tylu wycie jakby łozysko ale to bylo zbyt głosne wiec moze pompka paliwa siada i przez to takie objawy ??? prosze o pomoc silnik bez LPG. i jeszce zastanawia mnie to ze auto po przejchaniu około 2 km ma juz 90 stopni na blacie czy to nie za szybko ??
„Co się stanie gdy jadąc z prędkością światła włączysz przednie reflektory?”
Avatar użytkownika
Franeczek
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 12:46
Lokalizacja: Kraśnik
Rocznik: 1993
Silnik: 2.0 2E
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

2.0 dławi sie

 

Postprzez trollu » 7 cze 2015, o 16:05

pompa a łożysko - pompa jak wyje to wyje cały czas, hałas od łożyska będzie narastał wraz ze wzrostem prędkości, więc ten problem powinieneś szybko rozwiązać. to że po 2km ma 90 st jest ok, jeżeli trzyma te 90 i nie przegrzewa się to nie masz się czym martwić. przepływka żyje?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Franeczek » 7 cze 2015, o 16:44

to zdecydowanie nie był halas łożyska bo byl taki sam nie zależnie od predkosci i jakby to byllo łozysko to bym je słyszał dużo częsciej a tutaj zrobiło mi sie to raz i drugi po jakims tygodniu albo wiecej. hałas 5 minutowy z przerwami. a przepływka chyba żyje bo jak odpiąłem od niej kostke i odpalilem auto to zgasło
„Co się stanie gdy jadąc z prędkością światła włączysz przednie reflektory?”
Avatar użytkownika
Franeczek
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 12:46
Lokalizacja: Kraśnik
Rocznik: 1993
Silnik: 2.0 2E
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez damiancu » 8 cze 2015, o 20:37

Cewkę masz dobrą ? Może obudowa jest pęknięta.
Avatar użytkownika
damiancu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 6 mar 2011, o 20:23
Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw

Postprzez MiroGti » 8 cze 2015, o 20:59

trollu napisał(a): przepływka żyje?

Tak jak kolega wyżej ,przeczyść dobrze przepływkę i zobacz czy klapka nigdzie nie obciera ,sprawdź regulator ciśnienia na listwie czy w wężykach do niego nie zbiera ci się paliwo ,następnie zobacz czy klapka we filtrze powietrza (ciepło/zimno) się otwiera ,do niej idzie wężyk który może być nie szczelny i klapki nie daje rady otworzyć ,a potem daj znać czy coś zaobserwowałeś ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Franeczek » 10 cze 2015, o 13:50

klapka w filtrze chodzi a prysnalem ja jeszcze WD 40 żeby lżej chodziła. w wężyku paliwa nie ma. a jak się do przepłyki dostać ?????
„Co się stanie gdy jadąc z prędkością światła włączysz przednie reflektory?”
Avatar użytkownika
Franeczek
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 12:46
Lokalizacja: Kraśnik
Rocznik: 1993
Silnik: 2.0 2E
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 10 cze 2015, o 14:53

Franeczek napisał(a):a jak się do przepłyki dostać ???

Tutaj cos na ten temat http://www.audi80.pl/80-b4-20-abk-proba ... t13338.htm
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - - Skorzystałem z usług tej popularnej w Lublinie auto pomocy i przyznam, że jest ona najlepsza w okolicy. Są fachowcami!



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 11 gości