2.0 czy 2.0GTI

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

2.0 czy 2.0GTI

Postprzez Sloniuu » 23 lut 2012, o 19:00

Witam, mam pewien dylemat ...
Wiem ,że są silniki 2.0 GTI 115KM oraz zwykle 2.0 które mają też 115KM, czy sie myle?
Problem tkwi w tym, że w przednich kołach mam rozstaw śrub 5x100 i hamulce tarczowe, a z tyłu juz mam 4x100 ale też hamulce tarczowe. Pytanie tkwi w tym co jest oryginalne 4x100 czy 5x100 dodam ,że na boku drzwi jest napis GTI lecz na silniku ani w dowodzie nic nie jest napisane. Czy może zna ktoś odpowiedź na moje pytanie?
Sloniuu
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 13:12
Lokalizacja: Szczecin

2.0 czy 2.0GTI

 

Postprzez Lobus » 23 lut 2012, o 19:05

Sprawdź wlepkę w bagażniku, a jeśli nie ma to pewnie ktoś miał tańsze tarcze 4x100 i je wrzucił na tył, albo miał jakąś nieciekawą przygodę.. Ciekaw jestem tylko jakie masz felgi przód na 5 śrub a tył 4 hehe
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez Sloniuu » 23 lut 2012, o 19:10

przód mam 15stki a tył 14stki wiec śmiech na sali ;d gdzie ta wlepka ma być?
Sloniuu
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 13:12
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez BialyUst » 23 lut 2012, o 19:20

wlepka zazwyczaj jest w bagazniku pod tapicerka bagaznika koło koła zapasowego tam bedize oznaczenie silnika oraz oznaczenie skrzyni biegów kod lakieru i wyposazenie jakie było w aucie
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez Sloniuu » 23 lut 2012, o 19:35

Znalazłem :) GTI jednak czyli tył nie oryginalny fsiuu :)
Sloniuu
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 9 lut 2012, o 13:12
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Lobus » 23 lut 2012, o 19:40

Sloniuu, poszło pw.
Ale w temacie, który sam założyłeś masz odpowiedź:
http://www.golf3.pl/topics14/zmiana-roz ... t41526.htm
Lobus
Ekspert
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 7 paź 2010, o 10:55
Lokalizacja: Wrocław/Bogatynia

Postprzez K@mil » 23 lut 2012, o 21:35

Byly auta z 2.0 w wersji z 4x100 byly one produkowane na Stany z tego co pamietam :) i najczesciej wystepowały w Vento i Passku
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez PiJey88 » 23 lut 2012, o 21:51

K@mil, 2.0 115 w US były 4x100, nie pamiętam jak VRy, ale chyba normalnie w 5x100
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Imper » 23 lut 2012, o 23:31

wersje 2.0 na stany czesto mialy bebny na tyle. Nie wiem czy zawsze ale byly takie modele
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez pablomed » 25 lut 2012, o 17:05

Sloniuu, daj fotki silnika, jest jak koledzy wyżej piszą - wersje 2.0 europejskie to zawsze były GTI i zawsze tarcze z tyłu.
Natomiast nie moze być tak że w oryginale są 4x 100 z tyłu i 5x100 z przodu. Po silniku poznamy czy jest europejski czy amerykański, jeśli jest to wersja europejska to wytumaczenie jest takie że ktoś zmienił sobie silnik i zawiechę przednią na pochodzace z GTI, z a tyłu miał już tarcze 4x100 od 1.8 GT i tak zostawił. Wypada ci zmienić tarcze tylne na 5x100 i dokupić odpowiednie felgi bo dwóch zapasów woził nie będziesz.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

cron