2.0 AGG problem z odpalaniem i obrotami

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

2.0 AGG problem z odpalaniem i obrotami

Postprzez eet_fukk » 15 lut 2015, o 01:11

Witam, mam pewny problem z moim GTI'kiem a mianowicie jest problem z odpalaniem.
Raz odpali od strzała, a raz dopiero za drugim, trzecim razem.
Problem sie zwieksza wraz ze spadkiem tempratury ;c
Jest tez problem z obrotami, w czasie jazdy po wcisnieciu sprzegła obroty niekiedy spadaja
do 200 a potem wracaja na swoja norme, ostatnio nawet zgasnal bo tak spadly obroty.
Pomóżcie bo nie wiem co robic :kwasny:
XX JAHRE : )
eet_fukk
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17 mar 2014, o 20:40
Lokalizacja: Lędziny

2.0 AGG problem z odpalaniem i obrotami

 

Postprzez Andrejjo » 15 lut 2015, o 12:15

Miałem podobny problem, czyszczenie przepustnicy i czyszczenie styków w wtyczkach przepustnicy i wtrysków załatwło sprawę. Sprawdź
czujnik temp jeszcze.
Andrejjo
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 6 gru 2014, o 02:58
Lokalizacja: Załuki / Białystok

Postprzez damiancu » 16 lut 2015, o 00:43

Powinno pomóc czyszczenie benzyną ekstrakcyjną przepustnicy oraz odłączenie akumulatora na 15 minut. Sprawdź jeszcze węża odmy. Fotka silnika by się przydała.
Avatar użytkownika
damiancu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 6 mar 2011, o 20:23
Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw

Postprzez MiroGti » 16 lut 2015, o 15:07

eet_fukk napisał(a):Raz odpali od strzała, a raz dopiero za drugim, trzecim razem.

Filtr paliwa dawno wymieniany?, pompe za każdym razem słychać?,bo jak nie to przekaźnik pompy do sprawdzenia
eet_fukk napisał(a):Problem sie zwieksza wraz ze spadkiem tempratury ;c

prawdopodobnie czujnik temperatury szwankuje do sprawedzenia (oporność)Obrazek
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez eet_fukk » 16 lut 2015, o 21:11

Co do tych wtryków i przepustnicy pobawie się w wolnym czasie bo nie wiem kiedy było cos tam ostatnio robione. Wąż odmy jest nowy takze odpada ;-) Filtr paliwa również wymieniany był jakis miesiac temu :-) Pompe paliwa słychać za każdym razem, nie było takiej syutuacji, ze po przekreceniu stacyjki pompa sie nie odezwala :p Co do tego czujnika to bede tez musial sprawdzic, ale auto chodzi na ssaniu normalnie :)Dzieki za odpowiedzi jak cos to dam znac czy pomoglo :) Fotke silnika moge dodac jutro :D
XX JAHRE : )
eet_fukk
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 17 mar 2014, o 20:40
Lokalizacja: Lędziny


- - - hakowce



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości