2.0 2E zgasiłem nie mogę odpalic

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

2.0 2E zgasiłem nie mogę odpalic

Postprzez mateusz_918 » 23 cze 2014, o 11:16

witam jak w temacie jechałem jakies 60km po czym dojechałem do celu auto zgasiłem i juz nie da rady odpalić na rozruszniku, ale na zaciąg bez problemu zapłon cewka hall wszystko sprawne dolot 4 dni temu na igłe zrobiony wszystkie płyny paliwo itp jest podaje nie mam pojecia co nie tak kable maja 4 dni wiec z nimi tez wszystko ok prosze o jakies rady

pozdrawiam :-)
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

2.0 2E zgasiłem nie mogę odpalic

 

Postprzez Szymq3 » 23 cze 2014, o 11:20

sprawdź sobie rozrusznik :) rozbierz go i zdiagnozuj :)
Szymq3
Szymq3
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 17:50
Lokalizacja: Orzesze

Postprzez Opik » 23 cze 2014, o 11:28

Ciepły odpala normalnie?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mateusz_918 » 23 cze 2014, o 11:30

co ty jak zgasł tak tylko na zaciąg bez problemu nie wazne czy ciepły na kluczyk nie odpala
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 24 cze 2014, o 23:11

mateusz_918, przecież nawet nie napisałeś czy rozrusznik kręci, jeśli normalnie kręci i nie pali to prawdopodobnie padła ci kostka stacyjki tematy są.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez MiroGti » 25 cze 2014, o 20:44

mateusz_918 napisał(a): ale na zaciąg bez problemu zapłon

to znaczy że jak palisz z kluczyka to nie kręci rozrusznik tak? to kostka stacyjki do wymiany , ewentalnie daj plus na wsuwkę od rozrusznika i zobacz czy kreci rozrusznik jak kręci to na 100% kostka stacyjki ;-)
lub dobrze wyczyść tą wsuwkę ja tak miałem nie było dobrego styku i nie kręcił
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mateusz_918 » 25 cze 2014, o 21:17

juz jest ok przepływka padła to lipa musiałem wsadziłem stożek jeden weżyk od podcisnienia w przysłowiowy prek zaślepiony i hasa
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 25 cze 2014, o 21:27

mateusz_918 napisał(a): ale na zaciąg bez problemu


mateusz_918 napisał(a): przepływka padła to lipa musiałem wsadziłem stożek

to bez przepływki chodzi w trybie awaryjnym :dobani:

mateusz_918 napisał(a): jeden weżyk od podcisnienia w przysłowiowy prek zaślepiony i hasa

:-o dziwne to wszystko.....
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 25 cze 2014, o 21:33

MiroGti napisał(a):
mateusz_918 napisał(a): ale na zaciąg bez problemu


mateusz_918 napisał(a): przepływka padła to lipa musiałem wsadziłem stożek

to bez przepływki chodzi w trybie awaryjnym :dobani:


przepływka jest bardzo ważna , musi być . ! :-)

mateusz_918 napisał(a): jeden weżyk od podcisnienia w przysłowiowy prek zaślepiony i hasa


widać że ktoś już grzebał :kwasny:
Ostatnio edytowano 25 cze 2014, o 21:37 przez Gesiu_15, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 25 cze 2014, o 21:37

mateusz_918 napisał(a):musiałem wsadziłem stożek

Gdzieś widziałem taką przeróbke w 2E za miast przepływki ale to było w sterowniku dubnięte żeby mapy poustawiać i nie tylko bo tak to te 115km świstu gwizdu poszły w pis.... :dobani:
Ostatnio edytowano 25 cze 2014, o 22:02 przez MiroGti, łącznie edytowano 2 razy
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 25 cze 2014, o 21:51

co ma przepływka do stożka? :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 25 cze 2014, o 21:58

opik napisał(a): co ma przepływka do stożka? :D

mateusz_918 napisał(a):przepływka padła to lipa musiałem wsadziłem stożek

czytamy ze zrozumieniem całość a nie połebkach :-P
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości