2.0 2E nie odpala

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Gesiu_15 » 20 sty 2014, o 14:02

koło popielniczki.
wyciągnij popielniczkę, a następnie po prawej stronie masz zaślepkę złącza diagnostycznego, ewentualnie pod jedną z zaślepek nad popielniczką :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Czarny725 » 20 sty 2014, o 15:38

Gesiu_15, U Mnie tam nie ma ani zboku, ani pod ani nad... To jest 92r i nie wiem czy go da sie wgl podłączyć...
Świat się wali w głowie się kręci wsiadasz w GOLFA a on pędzi...
Avatar użytkownika
Czarny725
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 18 lut 2012, o 17:16
Lokalizacja: Niedoradz

Postprzez Cienkii » 26 lut 2014, o 12:36

Kilka dni temu mialem bardzo podobny problem ze swoim autem ...

szukalem i nie moglem znalezc , sprawdzilem przepływke i według miernika wszystko super , wskazania idealne mimo tego przesunełem płytke nadrukowaną o 1mm zeby smigala jak nowa ...

podpiecie na kompie pokazywalo na postoju zwiekszony czas wtrysku zamiast 2m/s po chwili lecialo do 7m/s , dodanie gazu chwila spokoju i znow to samo 2-2,5-,3-3,5....7m/s przez co zalewało silnik kopcil dymił i nierówno pracowal .... :cenzura:

z ciekawosci odpinajac wtyczke zaczynal pracowac normalnie .... majac sciagnieta pokrywke przepływomierza zaznaczylem miejsce oryginalne naciag sprezyny i dociągnelem ją o 1/4 obrotu ..

EFEKT ?? Golf smiga pieknie , obroty stoją , jedzie jak na 115km przystało i czas wtrysku caly czas 2m/s ! :szok:

ps. a pisza zeby nie dotykac bo sie spie.... a nie naprawi :D :dobani:
Cienkii
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 00:17
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez MiroGti » 26 lut 2014, o 16:29

Bo te silniki 2E maja tak ze jak odepniesz np przeplywke to wchodzi tryb awaryjny czyli auto jedzie normalnie ale o zmniejszonych parametrach wazne jest w nich zeby byly szczelne podcisnienia mialem kiedys takiego byla dziurka wielkosci szpilki i robila jaja ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Cienkii » 26 lut 2014, o 22:56

i to jest FAKT , dolot w 2E nie moze miec jamniejszej dziurki gdziekolwiek , wszystko musi byc mega szczelne , nie ma mowy o jakiejsc nie dokreconej opasce badz przystarzałym wezyku ktory gdzies popuszcza :hyhy:
Cienkii
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 00:17
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez Opik » 26 lut 2014, o 23:00

Nie szalejmy :D u mnie była mikro dziurka i owszem, na gazie nie chodził, ale na benzynie szedł normalnie :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Czarny725 » 28 lut 2014, o 21:45

U Mnie winą była dziura jak palec w dolocie... a podmieniałem przepływkę, krokowy i aparat zapłonowy a vag wykazał tylko błąd przepływomierza, lecz po wykasowaniu nadal wariował..
Świat się wali w głowie się kręci wsiadasz w GOLFA a on pędzi...
Avatar użytkownika
Czarny725
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 18 lut 2012, o 17:16
Lokalizacja: Niedoradz

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 16 gości