2.0 16VDOHC vs 2.8VR6

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

2.0 16VDOHC vs 2.8VR6

Postprzez pekin_GDA » 10 gru 2007, o 19:39

Ostatnimi czasy, doszed?em do wniosku, ?e gdzie? w okolicach wakacji chcia?bym wstawi? mocniejszy silnik i w?a?nie zastanawiam si? który. 2.0 ma 150KM a 2.8 tylko 24 wi?cej wi?c nie jest to taka pora?aj?ca ró?nica, niewiem jak jest ze spalaniem i z przy?pieszeniem, napewno du?y + dla 2.0 to dost?pno? cz??ci i podej?cie mechaników, bo z vr6 jest du?o gorzej. Jak tylko jaki? mechanik s?yszy "VR6" to najch?tniej sko?czy? by rozmowe. Czekam na wasze opinie pozdraVWiam!!!!
pekin_GDA
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 11 lis 2007, o 10:35
Lokalizacja: Gdańsk

2.0 16VDOHC vs 2.8VR6

 

Postprzez ploskon marcin » 10 gru 2007, o 22:27

czesc. gti i vr6 to w sumie maja troche wspulnego np. piastyno 5 srub, 4 wieksze tarcze, tak samo wyskalowane liczniki 260v max i 7,5tys obr.na min. ja mam 16 i robie teraz remont i powiem ci ze jeden tlok kosztuje okolo 500 pln, a tak normalnie za okolo 600 masz komplet! a o spalaniu kompromis miedzy moca ,a oszczednoscia chociarz potrafi spalic w granicach 20l :evil: .mi sie podoba i jestem za nim. to moje zdanie. ale vr6 to vr6 zalezy co kto woli.....
Avatar użytkownika
ploskon marcin
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 1 lis 2007, o 18:58
Lokalizacja: przeworsk

Postprzez PiJey88 » 10 gru 2007, o 23:55

na VR6 trzeba znale?? amatora, wola?bym chyba GTI
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez czepi » 11 gru 2007, o 17:42

jak uzbieram troche kaski to mo?e si? skusz? na co? mocniejszego ale raczej nie na vr6... raczej na 2.0 16V .... jednak poki co to nie moge sobie wyobrazic rozstania z moja trojczyna.... przywiazalismy sie juz bardzo do siebie :)
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Postprzez MARCO » 15 gru 2007, o 19:58

Witaj!!!
Ja zrobilem swapa na 2.0 16v ABF i powiem ci ze jest szybki. Jestem bardzo zadowolony z tego silnika. jezeli chodzi o VR6 to musisz sie liczyc z tym ze potwornie "chlipie" i nie jest tak wtyrzymaly jak 16v. Zrobilem konkretny dolot i moze w to nieuwierzysz ale "buczy" jak VR6... Wybor nalezy do ciebie. Pozdro!!!!
Avatar użytkownika
MARCO
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 10 lip 2007, o 22:11
Lokalizacja: DOLNYSLASK

Postprzez oizo » 17 gru 2007, o 17:35

dobrze pomysl bo vr6 chyba ci nie wejdzie do zwyklej wersji golfa tak slyszalem ze inne sa ksztalty w komorze silnika ale nie jestem pewien a poza tym jest ciezszy itd zawias hamulce do wymiany. jak sie myle to mnie poprawcie. mowie co slyszalem nie jestem pewien
oizo
 

Postprzez Imper » 17 gru 2007, o 21:00

jesli wystarczy Ci 150 koni to lepiej zostan przy 2.0 a jesli myslisz o dalszej rozbudowie w przyszlosci to Vr6 jest do tego lepsza baza daje duzo wieksze mozliwosci 8-)
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Arcus89 » 21 lip 2011, o 16:52

ja mam 2.0 16v i ci powiem szczeze ze jestem zadowolony. Czekam na okazje 1/4 z vr6 bo sam jestem ciekaw .. niby 26 km i 30 Nkm ale powidaja ze 16 daje rade. Co do licznika ja mam org GTI 16 i mam do 240 km a Vr6 ma do 260 km wiec gdzie lezy prawda ? podobno mam licznik z polo :-o :-o
Arcus89
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 17 sie 2010, o 21:10
Lokalizacja: rybnik/Wodzislaw sl.

Postprzez PiJey88 » 21 lip 2011, o 17:36

Arcus89, brawa z odkop tematu z 2007 roku :wstyd:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pawel1990 » 22 lip 2011, o 12:54

VR6 po 95 roku ma licznik do 240, ja mam 1993 rok i do 260km/h. Mam VR6 i jestem zadowolony. Puki co jest jeszcze w gazie i pali przy normalnej jezdzie, normalnie przyspieszajac itd ok 12-13litrów na sekwencji. Także nie jest źle a tego dzwięku z niczego innego się raczej nie uzyska
-----------------------------------------------------------
Byłe MK3 1.8 GT --> moj-golf/moje-gt-t21191.html

Byłe MK3 VR6 --> moj-golf/zwykle-mk3-vr6-by-pawel1990-t34070.html

Byłe MK3 GTI --> moj-golf/zielone-gti-t54087.html

Obecny B5 kombi --> inne-samochody-z-rodziny-vag/b5-variant-by-pawel1990-t64298.html
Avatar użytkownika
pawel1990
Members
 
Posty: 1007
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 08:41
Lokalizacja: Sędziszów


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 48 gości