2,0 16v Abf szarpie w zakresie obrotów 3-4tyś

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

2,0 16v Abf szarpie w zakresie obrotów 3-4tyś

Postprzez siwy_83 » 7 maja 2013, o 10:05

Panowie tak jak w temacie mam problem w silniku 2.0 16v abf szarpie w zakresie obrotów od 3 do 4 tyś i innego forum dowiedziałem sie,że jak wymieni się przekaznik 30 problem znika.
Faktycznie wymieniłem i problem się rozwiązał ale nie na długo,ponieważ znów powrucił :-(
Nawet przelutowałem luty w dwuch przekażnikach i nic to nie dało.
Macie jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu? :-(
Golf 3 Gti Edition 2,0 16v ABF
moj-golf/2-0-16v-abf-gti-edition-by-siwy-t46449.html
Scirocco Scala 2,0 16v ABF
inne-samochody-z-rodziny-vag/scirroco-ii-scala-2-0-16v-abf-by-siwy-t58893.html
Old Volkswagen's NEVER die, They just get lower.
Avatar użytkownika
siwy_83
Fanatyk
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 9 wrz 2011, o 10:36
Lokalizacja: Łódź

2,0 16v Abf szarpie w zakresie obrotów 3-4tyś

 

Postprzez antonio » 7 maja 2013, o 21:15

no z moim nie miałem nigdy podobnego problemu,a za co odpowiedzialny jest przekaznik 30?pod kompa spinałes go?może cos z zapłonem sie dzieje,chyba ze sonda
Avatar użytkownika
antonio
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 16:17
Lokalizacja: WPN/NSZ

Postprzez siwy_83 » 23 maja 2013, o 13:13

Przekażnik 30 jest od wtrysków.Nawet wymieniłem skrzynkę bezpieczników i nadal to samo :-|Bo myślałem,ze maże się upaliła :-/
Golf 3 Gti Edition 2,0 16v ABF
moj-golf/2-0-16v-abf-gti-edition-by-siwy-t46449.html
Scirocco Scala 2,0 16v ABF
inne-samochody-z-rodziny-vag/scirroco-ii-scala-2-0-16v-abf-by-siwy-t58893.html
Old Volkswagen's NEVER die, They just get lower.
Avatar użytkownika
siwy_83
Fanatyk
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 9 wrz 2011, o 10:36
Lokalizacja: Łódź

Postprzez yahoo_p » 23 maja 2013, o 19:17

Siwy przedzwoń kable od przekaźnika, taka rada od mnie:) Za to szarpanie na bank ten przekaźnik jest odpowiedzialny tak jak Ci nie raz mówiłem. Ale jak on ok, skrzynka ok, to wiazka. Myśle, że ze starości i przy okazji swapa moze gdzieś nadłamałeś kabel. A, że czasem było lepiej to poprostu kabel się ułożył inaczej. Nawet przed dzwonieniem poruszaj wiazką, moze będzie lepiej.

Widzę, że kolega znowu cenne rady daje, a nie wie od czego jest przekaźnik 30 w ABFie i jakie są objawy związane z nim...
yahoo_p
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 23:10
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez killah » 24 maja 2013, o 14:56

Porada od gościa co ma abf żeby przepływomierz sprawdzić to już była perełka :D

Ale żeby nie robić offtop to też czytałem na kilku forach o przerywaniu i też wskazywano na przekaźnik.
killah
 


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości