140km/h max silnik 1.8 (90km)

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez trollu » 11 sty 2013, o 19:15

spytam jeszcze raz - kiedy zmieniałeś świece, kable WN, kopułkę i palec, filtr powietrza? podepnij go pod VAGa
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

 

Postprzez pablomed » 12 sty 2013, o 00:32

Czesio207, najpierw podstawy. Czyli kontrola ustawienia rozrządu i zapłonu, sprawdzenie czy klapka pod filtrem powietrza nie jest przez gazowników zblokowana tak że silnik non stop ciągnie ciepłe powietrze, pomiar kompresji silnika, ocena stanu świec kabli, i - dość ważne - czy masz nie za mały mikser ktyorydławi silnik na obu paliwach. W związku z tym że silnik słabo idzie też na LPG to możesz zupełnie pominąć kwestie elektroniczne, diagnozę VAGiem itd bo nic to nie da, LPG pracuje praktycznie niezależnie od wszystkich czujników z wyjątkiem Lambdy
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Czesio207 » 12 sty 2013, o 02:11

Kable, świece, kopułka, filtr powietrza, oleju, gazu, olej i rozrząd były wymieniane jakieś 2-3 tys km temu ;)
Wszystko o moim golfie --->
Mój samochód ma 160 lat i zaraz mu się urwie zawieszenie ale driftuje nim jak :cenzura:
Avatar użytkownika
Czesio207
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 04:00
Lokalizacja: Racibórz/Nędza

Postprzez pablomed » 13 sty 2013, o 14:15

no dobrze ale napisz od kiedy jest taki słabiutki, może właśnie przy wymianie rozrządu zrobiono pomyłkę
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Pawełgolfgreen » 13 sty 2013, o 15:37

cienko jak na 1.8 140km/h. Mój ciągnie max na lgp 180, na pb 190. sprawdzałem na autobanie :lol: :lol:
Jestem bokiem prędkości
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Czesio207 » 13 sty 2013, o 19:04

Od kiedy go kupiłem to już taki słabiutki ;/ Chyba bd robił remont silnika, dużo osób mi gada że to lepsze niż swap na 2.0 ;)
Wszystko o moim golfie --->
Mój samochód ma 160 lat i zaraz mu się urwie zawieszenie ale driftuje nim jak :cenzura:
Avatar użytkownika
Czesio207
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 04:00
Lokalizacja: Racibórz/Nędza

Postprzez pablomed » 14 sty 2013, o 00:11

Czesio207, a co ty od razu od remoncie, najpierw diagnoistyka - przynajmniej podstawy. Jesli silnik nie bierze ogromnych ilości oleju nie stukają mu panewki to zapewne jakaś pierdółka będzie z rzeczy które wcześniej wymieniłem. A pełny remont silnik to są ogromne koszty, czyli szlif wału i cylindrów się kompletnie nie opłaca. Maks co warto zrobić to remont głowicy i zmiana pierścieni - ale powtarzam najpierw diagnoza
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Czesio207 » 14 sty 2013, o 12:10

Odrazu jak odpalam autko to słyszę tak stuk stuk stuk z 5 sekund, olej bierze niewiem ile jakoś ćwierć miarki na tysiąc km ale tata gadał że przy moim przeciąganiu do 5 tyś to może tyle brać.
Wszystko o moim golfie --->
Mój samochód ma 160 lat i zaraz mu się urwie zawieszenie ale driftuje nim jak :cenzura:
Avatar użytkownika
Czesio207
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 04:00
Lokalizacja: Racibórz/Nędza

Postprzez EmilGT » 14 sty 2013, o 14:12

panewki ci nie dzwonia . takie cykanie pod maska?

[ Dodano: 2013-01-14, 13:19 ]
sprawdz czy kable od swiec sa dobrze pozakladane (Dobra kolejnosc}

[ Dodano: 2013-01-14, 13:21 ]
albo chodzi na 3 gary
EmilGT
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 24 gru 2012, o 10:18
Lokalizacja: BRZEG OB

Postprzez Czesio207 » 14 sty 2013, o 14:45

Panewki to nie są bo i by cykały przy jeździe na niskich obrotach, kolejność kabli jest dobra, na 3 gary nie chodzi na 100% bo to poznać gdy autko chodzi na 3 gary :)
Wszystko o moim golfie --->
Mój samochód ma 160 lat i zaraz mu się urwie zawieszenie ale driftuje nim jak :cenzura:
Avatar użytkownika
Czesio207
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 04:00
Lokalizacja: Racibórz/Nędza

Postprzez trollu » 14 sty 2013, o 18:27

słuchać kle kle przez pierwsze sekundy? popychacze
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Czesio207 » 14 sty 2013, o 21:28

No tak jak pisałem 5 sekund i słychać takie stuki jakbyś diesla odpalił ;)
Wszystko o moim golfie --->
Mój samochód ma 160 lat i zaraz mu się urwie zawieszenie ale driftuje nim jak :cenzura:
Avatar użytkownika
Czesio207
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 1 gru 2012, o 04:00
Lokalizacja: Racibórz/Nędza

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 31 gości