1,8B 90KM Wysokie Obroty

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

1,8B 90KM Wysokie Obroty

Postprzez GienTeI » 25 sty 2014, o 21:13

Witam mam golfika 1991r. 1.8B 90KM 1puntkowy wtrysk. Mianowicie jak w temacie golfik po odpalaniu drugiego samochodu na kable nabrał wysokich obrotów ok. 1800/2000obr./min. Po zgaszeniu samochodu i odpaleniu problem znowu się pojawia. Dodam że był odłączany na kilka minut akumulator. Proszę o szybką pomoc.
GienTeI
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25 sty 2014, o 20:52
Lokalizacja: Szczecin

1,8B 90KM Wysokie Obroty

 

Postprzez łukasz1983 » 25 sty 2014, o 21:20

GienTeI, Kolego rozłączyłeś aku i zresetowałeś ECU.Rozłącz aku na 20 minut,po tym czasie go podłącz,odpal (koniecznie na zimnym) i niech pochodzi do włączenia wentylatora (w tą pogodę to trochę potrwa),bardzo ważne nie dotykaj gazu,i nie włączaj żadnych odbiorników prądu.Po tym czasie ECU zaadoptuje się.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez GienTeI » 25 sty 2014, o 21:27

Dzięki kolego jutro rano sprawdze i dam znać czy się poprawiło jak narazie dzięki.
GienTeI
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25 sty 2014, o 20:52
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez sebastyanov » 25 sty 2014, o 21:34

Może warto sprawdzić krokowca?? miałem podobny problem ale z 1.4 abd też jednopunkt też nabierał obrotów momentami do 2 tys . powodem był krokowiec po rozebraniu go styki w środku były zaśniedziałe
sebastyanov
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 16:20
Lokalizacja: EKU

Postprzez benek » 25 sty 2014, o 21:41

korkowiec tak zaraz by mu nie padł dawał by jakieś objawy wcześniej ,jak już to komp się poprzestawiał
to nie świat mknie do przodu
to ty za.........
Gaz jest do zapalniczek
Ropa do traktorów
benek
Gaduła
 
Posty: 483
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 17:12
Lokalizacja: Kruszwica

Postprzez sebastyanov » 25 sty 2014, o 22:09

kolego benek może masz i rację .. dawał by jakieś oznaki przed skończeniem.. jeśli odpięcie aku nie pomoże warto jechać na komputer koszt ok 50 zł zależy gdzie i wiadomo co się dzieje
sebastyanov
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 16:20
Lokalizacja: EKU

Postprzez GienTeI » 26 sty 2014, o 17:28

No witam ponownie kolego zrobiłem z tym resetem ECU jak pisaleś na chwilke obroty spadly, zgasiłem go i odpaliłem i dalej to samo. A jak obroty spadna dodam lekko gazu to znowu to samo i sie utrzymuja na 1800obr. . Więc czekam na kolejne sugeste. A tak apropo to jaki jest szybki sposób na sprawdzenie krokowca ?
GienTeI
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25 sty 2014, o 20:52
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez benek » 26 sty 2014, o 17:32

to mogą być też objawy silniczka krokowego
to nie świat mknie do przodu
to ty za.........
Gaz jest do zapalniczek
Ropa do traktorów
benek
Gaduła
 
Posty: 483
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 17:12
Lokalizacja: Kruszwica

Postprzez GienTeI » 26 sty 2014, o 17:43

no dobra ale jak sprawdzić krokowca czy jest w pożądku ?
GienTeI
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25 sty 2014, o 20:52
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez łukasz1983 » 26 sty 2014, o 18:19

GienTeI, Miernik i mierzysz oporność między pinami 1-2 3-4
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... c092a.html
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez GienTeI » 2 lut 2014, o 11:35

Krokowiec w porządku. Padł potencjometr przepustnicy
GienTeI
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25 sty 2014, o 20:52
Lokalizacja: Szczecin


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron