1.8 Kłopot z pompą paliwa

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

1.8 Kłopot z pompą paliwa

Postprzez bart_GT » 3 sty 2013, o 22:24

Witam serdecznie!

Silnik jak w temacie. Opis sytuacji - Auto jeździło i na lpg i na pb bez problemu; aż pewnego dnia umarła pompa paliwa ale od razu jej nie wymieniałem - wymieniłem ją dopiero teraz po ok 4 miesiacach. Założyłem inna pompe uzywaną, zalałem świeżej benzynki ok. 15 litrów i na pb przejechałem ok 20km po czym auto zgasło. Diagnoza - pompa paliwa pracuje ale nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia dosłownie "leci jak by chciało a nie mogło". Pomyślałem sobie że może jeszcze filterek pierwsze wymienie ale niestety tez nie pomogło.
Wymieniłem pompe paliwa na inna od tego samego goscia. Założyłem i autem przejechałem dosłownie ok 12km i ta sama sytuacja. Pompa pracuje ale nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia. Po parokrotnym włączaniu zapłonu auto odpalalo i mozna bylo jechac dalej parenascie metrow po czym znowu zgaslo. Pomyślałem może że w baku jest syf - ta sama pompka spuściłem wszystkie paliwo z baku. W pustym zbiorniku nie było żadnego syfu - sitko pompki czyste.
Wymieniłem jeszcze raz filter zalałem świeżym paliwem ok 20 litrów, pompke wyciagnąłem, oddałem i gość na szrocie kazał mi wyciągnać pompke z innego chodzącego golfa i mowil ze teraz musi byc ok bo auto jak widać chodziło na tej pompce. Po zamontowaniu do mojego auta ujechałem dosłownie kilometr i znowu to samo.
Rece mi opadaja. Czy ktoś moze mi powiedziec gdzie popełniam bład? Albo ewentualnie co jeszcze moge sprawdzic?
Z góry dziekuje za wszelkie odpowiedzi!

Pozdrawiam!
Mój golfik ===> moj-golf/golf-by-bart-gt-t18305.html

Zapraszam :)
Avatar użytkownika
bart_GT
Members
 
Posty: 483
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 21:27
Lokalizacja: PGO

1.8 Kłopot z pompą paliwa

 

Postprzez DzoNKamizI » 3 sty 2013, o 23:00

Możliwe, że szlag trafił przekaźnik. Może raz idzie, raz nie idzie. Sprawdź sobie koniecznie :)
Avatar użytkownika
DzoNKamizI
Gaduła
 
Posty: 493
Dołączył(a): 1 sty 2013, o 22:27
Lokalizacja: Chybie/Cieszyn/Bielsko

Postprzez bart_GT » 4 sty 2013, o 00:33

Przekaźnik juz odpadł w przedbiegach zapomniałem napisac ;)
Mój golfik ===> moj-golf/golf-by-bart-gt-t18305.html

Zapraszam :)
Avatar użytkownika
bart_GT
Members
 
Posty: 483
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 21:27
Lokalizacja: PGO

Postprzez DzoNKamizI » 4 sty 2013, o 00:48

A zawór odcinający dostaje prąd? Może coś gdzieś nie styka. Sprawdź jeszcze kable, może gdzieś robić się przebicie.
Avatar użytkownika
DzoNKamizI
Gaduła
 
Posty: 493
Dołączył(a): 1 sty 2013, o 22:27
Lokalizacja: Chybie/Cieszyn/Bielsko

Postprzez pietrasiak2 » 4 sty 2013, o 09:33

Może zbieg okoliczności z tymi pompami . Szczelność obudowy i stan oringów sprawdzałeś? Może pompę nową należało by kupić i włożyć ją w obudowę. Po za tym jak ją wkładałeś nie zagiął się jakiś wężyk i czy masz szczelność przewodów od pompy do wtrysku i czy nie jest filtr w odwrotnym kierunku założony.Po za tym jak wtrysk nie pracował tyle czasu może się zacinać i należało by go przeczyścić też miałem podobną sytuację , odkręciłem wyczyściłem , zrobiłem reset ECU i po problemie . Jeszcze możesz sprawdzić w nim membranę w regulatorze ciśnienia wtrysku :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez suchyvw » 4 sty 2013, o 10:23

DzoNKamizI napisał(a):Możliwe, że szlag trafił przekaźnik.

mozesz powiedziec jaki numer przekaznika od pompy?
To nie tylko samochód lecz kawałek życia..
moj-golf/golf-iii-1-8-adz-t51854.html
suchyvw
Badacz tematu
 
Posty: 224
Dołączył(a): 2 cze 2012, o 20:29
Lokalizacja: Łączno/Morąg

Postprzez bart_GT » 4 sty 2013, o 11:36

suchyvw napisał(a):mozesz powiedziec jaki numer przekaznika od pompy?


Bodajże 67

Ale tak jak powiedziałem po zdjęciu przewodu paliwowego przed filtrem paliwa pompa mimo swojej pracy nie daje ciśnienia.
Mój golfik ===> moj-golf/golf-by-bart-gt-t18305.html

Zapraszam :)
Avatar użytkownika
bart_GT
Members
 
Posty: 483
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 21:27
Lokalizacja: PGO

Postprzez pietrasiak2 » 4 sty 2013, o 11:38

Szczelność obudowy , lub sama pompa i wężyki łączące innej opcji brak :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Imper » 4 sty 2013, o 20:16

dokladnie ja bym sie skupil na szczelnosci samego baku. Dla pewnosci manometr i sprawdzic cisnienie jakie pompa podaje. Jezeli wszystko bedzie ok to skupilbym sie na monowtrysku (nie pamietam dokladnie bydowy) ale chyba powinien tam byc jakis regulator cisnienia paliwa
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez RYSZARDbogu » 19 sty 2013, o 19:54

Imper, trochę racji masz jak i inni Koledzy ale dołączę się do tematu mam Podobny problem
Pompka po podłączeniu do zasilania z Golfa chodzi ale Nie podaje paliwa!
Owszem tu mogę i zwaliłbym na nieszczelność i brak w niej ciśnienia ale dlaczego
jak podłącze ja na krótko np z prostownika podaje elegancko paliwo wyrzuca przez weze ? dalej jest nieszczelnosc? jak myslicie ? ja juz nie wiem gdzie szukac błedów i usterek

[ Dodano: 2013-01-19, 18:57 ]
Dodam ze robiłem 2 operacje na krotko z banki i z baku i z prostownika ok Dlatego chciałbym zobaczyć ten przekaźnik zmienic go no nic innego nie zostaje jak forum i próbować
RYSZARDbogu
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 30 paź 2012, o 07:40
Lokalizacja: Boguchwały . ok.Morąga

Postprzez pietrasiak2 » 19 sty 2013, o 20:45

bylo na forum gosciowi nie smigala pompa bo wiazka silnika nie miala minusa , wogule nie idzie prad na wtyczke pompki? :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków


- - - http://www.dyszeprzemyslowe.pl/atomizery



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości