1.6 aek problem

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

1.6 aek problem

Postprzez lukasz wyciech » 11 lip 2012, o 23:46

posiadam golfa Gt yachting henri lloyd...1.6 101km. mam duzy problem z czujnikiem temperatury silnika.przy podlaczonym czujniku auto traci moc ,dopiero przy 4tys.obrotow jedzie tak jak powinien.a jerzeli czujnik tem.jest odlaczony auto jedzie normalnie..serwisanci wv nie sa w stanie tego ogarnac...fani golfa pomorzcie!!!!
wyciech
lukasz wyciech
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 11 lip 2012, o 23:23
Lokalizacja: aleksandrow kujawski

1.6 aek problem

 

Postprzez greg001 » 12 lip 2012, o 02:21

a wymieniałeś czujnik albo coś innego było robione?
nagle tak się stało, wystąpił taki problem?
pod komputer był podpinany?
na zimnym i ciepłym tak samo się zachowuje?
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez lukasz wyciech » 12 lip 2012, o 18:39

auto takie kupiłem i borykam sie z problemem od 6 miesiecy.
Z podpietym czujnikiem wszystko jest ok do 70 stopni potem traci moc ale od 4 tyś zaczyna jechac jak powinien, natomiast bez czujnika moc jest caly czas.
Wymienione zostały przepływka, czujnik temp. oryginalny,komputer,kable zaplonowe i świece.
Po podpieciu pod komputer na zimnym silniku temperatura była -49 a w drógiej rubryce +112 stopni.Ten błąd został zlikwidowany przez serwisanta vw i zauwarzył że aparat zapłonowy nie jest od tego modelu ktory daje 4 impulsy a podobno powinien dawać jeden. Załtwiłem na próbe taki o jednym impulsie ale o innych numerach (seat toledo 1.6) i dalej to samo.
Cala instalacja elektryczna została sprawdzona nie ma żadnych zwarć i wszedzie są przejścia.
Ostatnie wskazanie komputera to:
numer blędu 515
czujnik hala G40
przerwa lub zwarcie do plusa
wyciech
lukasz wyciech
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 11 lip 2012, o 23:23
Lokalizacja: aleksandrow kujawski

Postprzez pablos » 13 lip 2012, o 00:01

jeżeli wywala czujnik halla G40 to może masz źle ustawiony zapłon, a dokładniej palec w aparacie zapłonowym, a i jezeli masz vag-coma to sprawdz czy masz takie parametry
Funkcja 01 – elektronika silnika
Funkcja 08 – odczyt wartości mierzonych
Kanał 007
Odczyt bloku wart. mierzonych →
57-60 5-8 3 00000000
a i w aek powinno byc tak samo jak w aft jezeli sie myle to mnie poprawcie :d
pablos
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 9 sty 2012, o 01:18
Lokalizacja: Chełm


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 10 gości