1.4 aex - obroty biegu jałowego

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez lukasrsv » 30 sty 2015, o 14:13

To zobaczę jeszcze na te styki.
Avatar użytkownika
lukasrsv
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 21 lis 2012, o 20:54
Lokalizacja: POLSKA_POŁUDNIE

 

Postprzez Krzychu415 » 22 lut 2015, o 19:42

Witam,

Aby nie zakładać nowego tematu poproszę o pomoc tutaj.

Posiadam Golfa 3 1.8 i jego obroty na zimnym silniku wynoszą jakieś 1100-1200 obr. po przejechaniu ok 10km 1000 obr/min. Nawet gdy jeżdżę po mieście bez celu, silnik rozgrzeje się gdzieś do 70 stopni obroty dalej wynoszą jakieś 1000 obr/min dopiero gdy postoi na luzie i osiągnie temp. 90 stopni obroty spadają do 900 ale gdy zacznę znowu jeździć temp. spada i obroty wzrastają :looka: Dzieje się tak na PB i LPG. Czy chodzi cały czas na ssaniu czy jak ??

Wie ktoś może co może być przyczyną ??

Dodam również, że żłopie 14l LPG w cyklu mieszanym(miasto-trasa,) i zbiera się jakby chciał a nie mógł :zdegustowany: Oraz na gazie czasami gdy zdejmę nogę z gazu auto nagle samo zaczyna przyspieszać, przez jakąś 1sek. Nie zdarza się to zbyt często ale irytuje..
Krzychu415
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 1 lis 2014, o 14:55
Lokalizacja: Olszyna

Postprzez GolfiarzJR » 22 lut 2015, o 21:23

Krzychu415, Mozliwe ze krokowy lub którys z czujników temperatury szwankuje
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1450
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1996
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 24 lut 2015, o 20:29

kolega najpierw regulacja LPG

ustawisz u Gazownika a nie gaziaża który skasuje to dalej odepnij aku na noc zano podepnij i sprawdź jak jezdzi na PB potem na LPG

do sprawdzenia też filtry LPG i dolot

do sprawdzenia przewody świece do kontroli kopułka palec

gdy to ogarniesz w miedzy czasie sprawdx czujnik temperatury płynu chłodzącego

opis jest na google i tutaj na forum wienc znajdziesz sobie

warto umyś dolot i przepustnice
wysokie obroty to albo zła dawka paliwa albo lewe powietrze

lewe powietrze nieszcelność lub coś przytkane i tryb awayjny stąd spalanie wysokie

zła dawka paliwa tryb awaryjny cos nieteges z czujnikami
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości