zmiana silnika 1.8 75km na 1.8 135 km gt

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

zmiana silnika 1.8 75km na 1.8 135 km gt

Postprzez dawid11z » 15 paź 2008, o 08:58

mam pare pytan. mam golfa 3 1.8 75 kw monowtrysk z 1992/93 +lpg i mam zamiar zmienic silik na mocniejszy tj. 1.8 gt 107 lub 135 kw. teraz pytanka jest to mozliwe, dorzo bedzie z tym problemow, skrzynia biegow ba rade, i jakie czesci mosze wymienic po za silnikiem?czekam na porady
dawid11z
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 15 paź 2008, o 08:49
Lokalizacja: krzesimowo

zmiana silnika 1.8 75km na 1.8 135 km gt

 

Postprzez arek ryba » 15 paź 2008, o 09:07

układ chłodzenia , okablowanie, hamulce , bedziesz też pewnie musiał przerabiać mocowanie silnika, sterowanie silnika, najlepiej jak chcesz kupic mocniejszy silnik to kup z całym osprzętem półosiami. pąpą paliwa.
pawodzenia. napewno czeka cię sporo bracy i przerubek. :-P
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez Reiven » 15 paź 2008, o 15:20

Chłodzenie jest to samo, mocowania też, hamulce również jedyne co musisz zmienić to wiązkę i sterownik.

To jest VW ja przekładałem diesla w benzynę i nie było problemu.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez arek ryba » 15 paź 2008, o 15:47

dawid11z napisał(a):mocniejszy tj. 1.8 gt 107 lub 135 kw
z jakiej bryki ten silnik??
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez Reiven » 15 paź 2008, o 17:50

Właśnie dobre pytanie, mój post tyczył się silnika pochodzącego z golfa bądź passata a nie na przykaład z audi bo wtedy wymaga dość znacznych przeróbek


Moment nie było silnika 1.8 135 KW to jest prawie 200 koni 128 KW to miał 2.8 VR6

najmocniejsze silniki 1.8 miały 66 KW czyli 90 koni (ABS, ANP, ADZ, ACC )
a najmocniejszy silnik 4 cylindrowy miał 110 KW czyli 150 koni 2 litry pojemności kod ABF

Wiec ja nie wiem co za motor chcesz tam wsadzić ale na pewno nie jest to silnik volkswagena!

Zresztą chciałeś rajdówkę to po jaką cholerę kupowałeś 1.8 trzeba było dołożyć i kupić co najmniej 2.0 GTI a nie teraz pakować kasę w jakieś silniki z kosmosu.
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Piotr Bąk » 23 paź 2008, o 17:23

Hihi słuszne uwagi:D Tak jak było już powiedziane najmocniejsze 1.8 ABS seryjne miałeo 90 koni to słabsze AAM 75. Przy zmianie jednego na drugi jedyne co trzeba zmienić to sterowanie ilości paliwa bo są inne dawki i chyba kolektor wydechowy bo się różnią .Reszta bez zmian. Żeby z 1.8 zrobic przykładowo 2.0 no to już trzeba niezłego cyrka zrobić. Da rade ale sporo zachodu. A ten silnik 135 koni no to napewno nie był seryjny VW. Pozdro
Jak jest sprawunia to walić na gadu
Piotr Bąk
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 10:41
Lokalizacja: Tomaszów

Postprzez pablomed » 23 paź 2008, o 18:03

no ale pytającemu mogło chodzić o coś na wtrysku mechanicznym z golfa II, np PL lub KR, albo 9a z paska. Jak się komuś chce to zrobi, ale mniejszy kłopot do wyrwać ABF czy słabszy AGG czy ADY w całości, ze skrzynią, półosiami, elektryką, osprzętem, cały komplet. To i tak taniej wyjdzie niż późniejsz kombinacje, a swój stary również można w całości nieźle sprzedać.
Dla mnie ogólnie bez sensu takie przeróbki przy takie podaży i cenie aut używanych jak już mamy na rynku. Jeśli przerabiać to już na jakiegoś "potwora"
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości