Zmiana Reduktora-na jaki? Golf 1.8 90km

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Zmiana Reduktora-na jaki? Golf 1.8 90km

Postprzez skoczek-10 » 18 lis 2014, o 16:25

Witam, otóz musze wymienic reduktor tak mi powiedziano. I teraz zastanawiam sie nad pewna rzeczą.
Znalazłem reduktor gazu identyczny jak ja mam u siebie

http://allegro.pl/reduktor-parownik-lov ... 96139.html

Z wyglądu jest identyczny i wszytsko jest jak w moim. Tylko mysle czy moze sie czyms roznic w srodku? czy moge kupic inny? nic sie nie stanie jak sie bedzie troche roznił?
Jak ktos jest zorientowany to niech pomoże i powie c dokladnie trzeba tez zrobic zeby wymienic go na nowy krok po kroku.
Dzięki:)
Nie Ważne Czym Jeździsz Liczy Się To Jak Tym Jeździsz ^^ Grr...
Avatar użytkownika
skoczek-10
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 7 sie 2014, o 22:13
Lokalizacja: Tyczyn

Zmiana Reduktora-na jaki? Golf 1.8 90km

 

Postprzez łukasz1983 » 18 lis 2014, o 16:46

skoczek-10, Na samym początku odłączasz elektrozawór w butli,odpalasz auto,przełączasz na gaz i czekasz aż samochód wypali gaz.Jak zgadnie to odpinasz 2 kable od elektrozaworu,odkręcasz wąż idący do mixera,odkręcasz miedziany przewód zasilajacy,dwa przewody wodne.
Nowy reduktor podłączasz w odwrotnej kolejności.Tylko taka rada zanim się za to weźmiesz kup miedzianą "beczułkę" uszczelniającą na rurkę fi 6mm.Dolewasz płynu chłodzącego,podłączasz elektrozawór w butli,odpalasz go i czekasz aż się odpowietrzy reduktor.
Pasowało by go też wstępnie ustawić po tym zabiegu.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez skoczek-10 » 18 lis 2014, o 16:59

kiedys zakrecilem elektrozawor i czekalem az wypali caly gaz ale nie gasl dosc dlugo wiec ten zawor jest chyba uszkodzony. A co to jest ta beczulka? czemu to słuzy i wgl.?
Nie Ważne Czym Jeździsz Liczy Się To Jak Tym Jeździsz ^^ Grr...
Avatar użytkownika
skoczek-10
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 7 sie 2014, o 22:13
Lokalizacja: Tyczyn

Postprzez łukasz1983 » 18 lis 2014, o 17:13

skoczek-10, to go nie zakręcaj,tylko tak jak pisałem odłącz elektrozawór przy butli,odpal go i niech chodzi aż wypali gaz.
Co do beczułki to tak wygląda
http://allegro.pl/barylka-uszczelniajac ... 66707.html

A służy ona do uszczelnienia połączenia miedzianego węża doprowadzającego gaz do parownika.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Nowy reduktor-regulacja

Postprzez skoczek-10 » 19 lis 2014, o 22:37

Siemaaa:) panowie otóz jutro ma mi przyjsc oto taki reduktorek:
http://allegro.pl/reduktor-parownik-lov ... 74861.html
teraz mam pytanie, z zalozeniem mysle ze nie bede miał problemu, ale jestem czlowiekiem ktory lubi sam sobie wszytsko co sie da zrobic wiec tu nasuwa sie pytanie i prosba. Jak ktos ma doswiadczenie to niech da porady lub fotoporade jak wyregulowac nowy reduktorek aby nie palil od skurczybyka. Dzięki z góry
Nie Ważne Czym Jeździsz Liczy Się To Jak Tym Jeździsz ^^ Grr...
Avatar użytkownika
skoczek-10
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 7 sie 2014, o 22:13
Lokalizacja: Tyczyn

Postprzez łukasz1983 » 20 lis 2014, o 16:14

skoczek-10, Masz kabel do gazu?Bez niego nie ustawisz parownika na "słuch".
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe





Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości