Zawieszające się obroty

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Zawieszające się obroty

Postprzez soniak87 » 13 lip 2014, o 10:33

Witam czasami zacinają mi się obroty na 2 tysiącach czasami spadają do normalnych ale bardzo wolno, a czasami jest wszystko w normie dzieję sie tak zarówno na LPG jak i na BP na luzie obroty nie skaczą, szukam przyczyny ma ktoś jakieś pomysły co to może być?? VW GOLF III 1996 1,8. Silniczek krokowy nie wiem czy dobry ale mam tak już nie pierwszy raz dzieję się tak podczas grzebania w silniku (po wymianie króćca wody, wymiana oleju) Ostatnio pomogła regulacja obrotów, teraz jeszcze nie byłem u mechanika.
soniak87
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 18:33
Lokalizacja: Głogów Małopolski

Zawieszające się obroty

 

Postprzez MiroGti » 13 lip 2014, o 14:08

Spróbuj na początek przeczyścić krokowy ,potem zobacz czy nie ma jakiegoś lewego powietrza ,bo może gdzieś zasysać i podnosi przez to obroty ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 851
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez soniak87 » 28 lip 2014, o 17:41

Lewego powietrza nie ma silniczek krokowy zmieniłem na nowy na paliwie jest szystko w normie na lpg dalej sie zacina wszystko :( co mam robic?
soniak87
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 18:33
Lokalizacja: Głogów Małopolski

Postprzez tdu1705 » 28 lip 2014, o 18:26

Podjedź go dobrego gazownika niech zobaczy mape gazu i ciśnienie
tdu1705
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 15 wrz 2012, o 12:38
Lokalizacja: Bytom
Rocznik: 1997
Silnik: AEE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 29 lip 2014, o 08:04

Przeczyść aktualator (krokowiec LPG) , chyba że masz śrubę i odepnij wtyczkę ze sterownika LPG i najważniejsze sprawdź plusy i minusy od sterownika LPG do Aku oraz 2 bezpieczniki na tej magistrali oraz wpinkę która jest na kablu między aparatem a cewką tam idzie sygnał do sterownika o krokach. , Ostatnie ważne kiedy wymieniałeś filterek LPG :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez soniak87 » 26 wrz 2014, o 17:53

Gazownicy odsyłaja do mechaników mechanicy do gazowników już wszystko sprawdzone wymienione co sie dało słyszałem tysiące równych wersji przyczyn ale nikt nie umie tego naprawić
soniak87
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 18:33
Lokalizacja: Głogów Małopolski

Postprzez MiroGti » 26 wrz 2014, o 21:10

soniak87 napisał(a): nikt nie umie tego naprawić

Czyli problem tylko na gazie tak?
soniak87 napisał(a):na lpg dalej sie zacina wszystko :( co mam robic?

wywal ten krokowy do gazu i załóż manualny na śrubkę beż kostki i wyreguluj, też tak mi wariował raz w 1,8 Vento
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 851
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 26 wrz 2014, o 21:59

Nie wiadomo o który silnik chodzi, o jaki gaz, ale wszyscy gotowe rady i sposoby z miejsca... :D

Podstawa to filterek gazu, ale jest też druga opcja - tankujesz ciągle na tej samej stacji?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Grzesiek2507 » 26 wrz 2014, o 22:12

Opik, od kiedy filterek ma wplyw na zawieszajace sie obroty? :shock: Poprzedni moj golf po zakupie mial tak zasyfiony filterek ze sie w pale nie miesci i z obrotami nie bylo problemow. Raczej jest tak jak mowia chlopacy, attuator swiruje pawianca. Gdzies kiedys czytalem o wyjeciu z niego jakiegos bolczyka czy czegos w ramach sprawdzenia, ale malo pamietam. Poszukaj co nie co o nim. Jesli na pb jest ok a na lpg to oczywiste, ze trzeba szukac w instalacji najpierw.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez soniak87 » 27 wrz 2014, o 09:07

Więc tak krokowca od gazu nie ma już dawno (któryś z poprzednich właścicieli wywalił jest na śrubę) Regulacja była nic to nie pomogło. Problem na gazie i na BP. Filtr gazu nowy, tankuje LPG i BP na różnych stacjach (teorie uciekających oktanów BP też już słyszałem)
soniak87
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 18:33
Lokalizacja: Głogów Małopolski

Następna strona

odwiedź stronę



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości