wysokie, falujące obroty, nie raz gaśnie,

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Postprzez walter5 » 12 cze 2014, o 17:46

może to hall ?? u mnie po roku szukania objawów wymianie kabli kopułek czujników temp. przzepustnicy itd. wkońcu postawiłem na halla i auto odżyło aczkolwiek jeszcze mały problem mi został ale już mam spokój z szarpaniem i stabilnie trzyma te książkowe 640 obrotów. A ty te obroty masz za duże jak by nie patrzeć jeśli to silnik AEE. Przeczyść tą przepustnice poluzuj linkę odłącz klemy i bez vaga ci się powinien zaadaptować pomału najlepiej odłącz je po wyczyszczeniu załącz silnik i czekaj aż wiatrak ci się załączy. I muszą mu obroty spaść albo jakiś wąż od podciśnienia ten co wchodzi do przepustnicy jest gdzieś uszkodzony jak go wyjmę to ma koło 2000 obrotów nie wiem pokombinuj coś.
walter5
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 11 kwi 2013, o 16:18
Lokalizacja: M-ce

 

Postprzez dawid18941 » 12 cze 2014, o 20:17

Byłem u mechanika, bo zaczęło mi klekotać coś w silniku. Mechanik mówił, że to zawór lub coś z tłokiem, bo na jeden gar nie chodzi. Oleju trochę bierze. Mówił, że to może być też przez ten zawór. W poniedziałek mam go zaprowadzić. Ściągnie głowicę i luknie co tam. W środę miałbym go do odebrania i dam znać co to było i jak z obrotami po remoncie.
dawid18941
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 29 maja 2014, o 20:12
Lokalizacja: Warmia mazury
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia strona




Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości