Witam,
mam GOLF III silnik 1,4 wielopunkt z instalacją gazową sekwencyjną. Silnik jest na wykończeniu i myślę nad jego wymianą na 1.8 jednopunkt. Czy opłaca mi się taka operacja? Co będę musiał zmienić w instalacji LPG i jaki to mniej więcej będzie koszt? Czy nie będzie to kolidowało z przegubami, skrzynią biegów i komputerem?
Proszę o pomoc. Bardzo zależy mi na czasie.
Pozdrawiam


) plus drugi silnik 6-7 stówek, komputer 100, skrzynia (jeśli nie pasuje 5-6 stówek) itd. Do tego jeszcze dojdzie na pewno regulacja gazu do mocniejszego silnika. Ewentualnie, przeróbka na gaz sekwencyjny. Według mnie nie opłaca się. Wychodzę z założenia, że jeżeli w fabryce włożyli 1.4 to znaczy, że ma tam być 1.4
po fabryce się nie poprawia ktoś siedział, myślał nad tym i wziął za to pieniądze
i tak ma być.
