Wyciecie katalizatora w lpg

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Wyciecie katalizatora w lpg

Postprzez bonez123 » 26 lip 2014, o 18:55

Witam,niedawno kupiłem golfa z instalacja lpg,chciałbym wyciąć katalizator i tutaj nasuwa się moje pytanie czy pod instalacje lpg montują jakis specialny katalizator pod prace na gazie? Czy wyciecie go nie będzie przeszkadzalo w p[racy silnika na lpg? Wiem ze pytanie dosyć "amatorskie" ale jestem poczatkujacy,takze prosze o wyrozumiałość.
bonez123
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 19:26
Lokalizacja: Zagwizdzów

Wyciecie katalizatora w lpg

 

Postprzez Gesiu_15 » 26 lip 2014, o 19:18

bonez123 napisał(a):chciałbym wyciąć katalizator


szlifierka i jazda . Kat pewnie jest zapchany i jeszcze za niego dostaniesz coś :-) Katalizator wycinasz , wspawujesz kawałek rury .

bonez123 napisał(a): Czy wyciecie go nie będzie przeszkadzalo w p[racy silnika na lpg?


nic się nie będzie działa a nawet powinno go odmulić ;-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3756
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez łukasz1983 » 26 lip 2014, o 19:41

bonez123, Tylko jak go wytniesz,to nie zapomnij wspawać w strumienicę nakrętkę,i wkręć sondę,bo bez niej na paliwo nie zarobisz :-D
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 27 lip 2014, o 12:06

a kto wyjmował i wybijał katalizarot?

wiem żę pare osób tak robiło wyjmuąwybijajjąstrrodek i wstawiają i niby jest a niby nie ma

za kata dostaniesz z 100 zł na dobrm skupie
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez robert19kor » 27 lip 2014, o 16:08

Za katalizator ze swojego AEA dostałem 200zł, z sondą nic nie robiłem bo mam tylko jedną która jest w dwururce, lekką różnicę czuć w przyspieszeniu po wycięciu kata :D
robert19kor
Badacz tematu
 
Posty: 369
Dołączył(a): 18 sty 2010, o 18:16
Lokalizacja: Koronowo

Postprzez bonez123 » 27 lip 2014, o 18:15

A to w moim przypadku czyli silnik 1.8 AAM+lpg sonda jest w katalizatorze tak ?
bonez123
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 19:26
Lokalizacja: Zagwizdzów

Postprzez Gesiu_15 » 27 lip 2014, o 18:32

bonez123 napisał(a):A to w moim przypadku czyli silnik 1.8 AAM+lpg sonda jest w katalizatorze tak ?


sonda jest w katalizatorze :-) będzie ją ciężko odkręcić , WD40 spsikać , pozstawić na jakiś czas i dopiero probować odkręcić . Ja u siebie próbowałem wykręcić i się nie dało tak zapieczona , zostało mi kupno drugiej używki .

Jak będziesz chciał zamiast kata wstawić kawałek prostej rury , to musisz nawiercić dziurę w tej rurze , potem dopasować nakrętkę tak żeby pasowała do wkręcenia sondy , wpspawujesz nakrętkę i składasz wszystko do kupy . Po wkręceniu sondy powinno wszystko śmiagać :-)

Jak na skróty chcesz iść to są strumienice z wejściem na sondę , taką mam u siebie . Od razu piszę że żadnych koni więcej ci nie doda :-D

ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3756
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez bonez123 » 27 lip 2014, o 20:02

Wiem ze nie doda mi to super mega magicznej mocy,chce jedynie zmienić troche dzwiek autka ;) a powiedz mi jak z przegladem po wycieciu kata? Bo slyszalem ze moga byc problemy
bonez123
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 19:26
Lokalizacja: Zagwizdzów

Postprzez Gesiu_15 » 27 lip 2014, o 20:52

bonez123 napisał(a):a powiedz mi jak z przegladem po wycieciu kata?


miałem samą rurę prostą z wejściem na sondę i gość popatrzył i nic nie mówił . A jak mam strumienice to jak byłem na przeglądzie to mówił "widzę że nowy katalizator" ja kiwnąłem głową i tyle :-D przecież nie będę mu tłumaczył .

Myślę że nie powinno być problemów , jak się będzie chciał coś o czegoś doczepić to się doczepi :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3756
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 6 sie 2014, o 23:09

bonez123, nie u Ciebie sonda nie jest w katalizatorze więc o sondę się nie martw. A co zrobisz z katem: jest kilka możliwości, napisano o tym milion razy.
1. wyciągasz kata wybijasz wkład i montujesz pusty, pojawia się trochę nieprzyjemny dźwięk wydechu - jak tak mam i nie przeszkadza mi to. Tak jest najszybciej. Minus poza dźwiękiem jest taki że prochu z kata drogo nie sprzedasz.
2. Wyjmujesz kat i montujesz w jego miejsce imitację pełno tego znajdziesz na allegro czy sklepach, wówczas nie pojawia się szczególnie nieprzyjemny dźwięk .
3. Wyjmujesz kat rozpruwasz obudowę opróżniasz środek i wspawujesz przelotowo rurę. Dźwięk ok,
W tych trzech opcjach diagnosta się nie czepia na ogół, wystarczy mu że widzi katalizator, bardziej upierdliwy oczywiście przyczepi się niewłaściwego składu spalin - ale rzadko się to zdarza
4. czwarta opcja wywalasz kat dajesz tylko zwykłą rurę - diagności na to patrzą nieprzychylnie

Moim zdaniem najlepsza jest opcja 2. Za sprzedany kat wystarczy ci na imitację ew spawanie obejmy itd. Tyle że nasze katy często nie są wcale zapchane, bardzo często są wyplute, już puste, nie zdziw się więc jak tak będzie i nie sprzedasz chyba że na złom
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Następna strona




Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości