Moderator: Moderator
a co ma walnięta uszczelka pod głowicą do nieszczelnej półosi?? Przecież półoś nie wychodzi z głowicy tylko ze skrzyni... chyba że ten mechanik widział jakieś inne silniki tak montowane hehesilspaw napisał(a):Moj mechanior zdiagnozował ze walniety byl uszczelniacz na drodze skrzynia polos- i mial racje, półos czesc skrzyni , wszystko zawalone olejem.Zrobilem to i jakis czas byl spokój teraz sytuacja sie powtarza.Mechanik obejrzał go z kanału, stwierdził że trzeba to wszystko ladnie umyc i ze podejrzewa uszczelke pod głowicą
a co ma walnięta uszczelka pod głowicą do nieszczelnej półosi?? Przecież półoś nie wychodzi z głowicy tylko ze skrzyni... chyba że ten mechanik widział jakieś inne silniki tak montowane hehe
Opisz dokładniej co się dzieje z silnikiem, gdzie ten olej cieknie. Bo z tego co widzę to ten mechaniorek to jakiś naciągacz...
, a mój mechanior to spoko gosc który nie raz grzebał w moim guferku i wierz mi zna sie chlopina na rzeczy,pracuje w ASO ale niestety nie w VW
), co doinnych objawów - chyba nie ma , czasami zniknie troche płynu, ale nie jest to jakis drastyczny ubytek w porównaniu z tym ze auto jest czesto i codziennie jezdzone
tak, ja tak miałem, spaliny szły w układ chłodzenia, węże były napęczniałe i bardzo twarde, a ze zbiorniczka bomblowało.silspaw napisał(a):Gdzieś czytałem ze jak sie odkręci pokrywę od zbiorniczka chlodnicy i odpali auto, to jesli uszczelka jest trafiona widac na powierzchni plynu babelki jakby sie gotował- no cos takiego, czy to prawda ?
Jeśli nie spod uszczelki to skąd
Bo pod spodem (pod autem)wszystko uwalone jak pisałem wyzej oski ,czesc skrzyni biegów itd, ale zeby walił olejem do góry??? Juz sam nie wiemsilspaw napisał(a):Jeśli nie spod uszczelki to skądBo pod spodem (pod autem)wszystko uwalone jak pisałem wyzej oski ,czesc skrzyni biegów itd


Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości