Trzęsie budą gdy zimny - błędy

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Trzęsie budą gdy zimny - błędy

Postprzez Porki89 » 2 wrz 2014, o 18:54

Witam problem polega na tym, że golfina po zapaleniu bardzo trzęsie budą szczególnie gdy jest zimna, wystarczy delikatne dodanie gazu i obroty spadają z 1200 do 1000, później utrzymują się na ok 800. Dodam też, że auto nie ma mocy i nie zbiera się przede wszystkim w górnych wartościach obrotów tak jak dawniej. A z rury wydechowej jest bardzo dziwny intensywny.

Golfina silnik AEA 1.6 + LPG

Vag:

Na zapłonie:
VAG-COM Version: Release 409.1-S


Chassis Type: 1H - VW G/J/V Mk3
Scan: 01,02,03,08,15,25,56

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 032 906 026 D
Component: 1,6l R4 MONO 1.3 D71
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
2 Faults Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
00525 - Oxygen Sensor (G39)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
Readiness: N/A

Zapalony:

VAG-COM Version: Release 409.1-S


Chassis Type: 1H - VW G/J/V Mk3
Scan: 01,02,03,08,15,25,56

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 032 906 026 D
Component: 1,6l R4 MONO 1.3 D71
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
1 Fault Found:
00525 - Oxygen Sensor (G39)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
Readiness: N/A

Z tego co się orientuje, jest to sonda Lambda, ale czy to nie jest błąd wyskakujący gdy ma się LPG ???
A może jest to wina czegoś innego. Wymienione w ostatnim czasie został palec wraz z kopułką, jak również został odłączony aku na cały dzień i zrobiona adaptacja.

Na przyszłość pamiętaj o precyzowaniu tytułu tematu.
palio
Ostatnio edytowano 3 wrz 2014, o 19:18 przez Porki89, łącznie edytowano 1 raz
Porki89
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 4 lip 2011, o 09:36
Lokalizacja: Zawiercie

Trzęsie budą gdy zimny - błędy

 

Postprzez dawid18941 » 2 wrz 2014, o 19:24

Sprawdzałeś święcę? Przewody? Może także uszczelka pod głowicą nie trzyma ciśnienia i nie chodzi na wszystkie gary.
dawid18941
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 29 maja 2014, o 20:12
Lokalizacja: Warmia mazury
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 2 wrz 2014, o 23:12

błędów niema, czujnik halla wychodzi jak testujesz na zgaszonym silniku, a sonda zawsze wychodzi przy instalacji LPG II generacji. Trzeba przejrzeć kwestie mechaniczne typu ustawienie rozrządu zapłony kable świece kopułka, a jak się nic nie wyjaśni to pewnie coś z TPS-em będzie nie tak. Troszkę problemów daje ten wtrysk możesz poczytac na każdym forum golfa czy skody sporo piszą o AeA
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Porki89 » 19 wrz 2014, o 17:59

Witam, trochę mnie nie było sprawa jest taka świece sprawdzone lekko okopcone takim białym nagarem, kable dobre, wtrysk czysty w środku chociaż tak jakby lekko zaolejony ale minimalnie, TPS po odłączeniu auto nie odpala co jeszcze mogę sprawdzić ?
Porki89
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 4 lip 2011, o 09:36
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez VolDan » 20 wrz 2014, o 13:33

biały nagar - uboga mieszanka sonda działa poprawnie? sprawdz zakres pracy na benzynie
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku ;)
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 681
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe





Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości