Szarpie jak jest ciepły

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Szarpie jak jest ciepły

Postprzez pyla264 » 25 cze 2014, o 11:47

Mam maly problem z silnikiem w moim golfie. Chodzi o to ze na cieplym silniku jak sie nagrzeje traci moc, szarpie, dlawi itp
Pewnie nie jeden juz mial ten sam problem.

Wymienilam servo i kable do świecy.

Na wlaczonym silniku jak szarpie to odlaczam kostke od czujnika temperatury i chodzi ladnie podepne i za jakies dwie min znowu ten problem nawet na odłączonej po 1-2 min wraca to samo.

Dodatkowo zaczyna się szybko grzać, wentylator mam sprawny. Po przejechaniu 6-10 km przy 50-60 km/h temperatura wczodzi powyżej 70.

Silnik benzyna+gaz 1,4 z 1993

Proszę o pomoc już sporo włożyłam w niego i dalej mam problem.
pyla
pyla264
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 11:39
Lokalizacja: Wrocław

Szarpie jak jest ciepły

 

Postprzez pablomed » 25 cze 2014, o 15:00

na krórym paliwie - bo piszesz na dziale lpg, i co z tą temperaturą, idealnie to jest 90 a ty piszesz że przekracza 70 - skąd więc twierdzenie że się szybko grzeje?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez pyla264 » 25 cze 2014, o 15:31

na gazie i benzynie wariuje ja wiem ze 70 to jest ok ale jak mu wchodzi taka temperatura to zaczyna szarpac mulic tracic moc i gasnie dopiero wychlodzony do 0 odpala
pyla
pyla264
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 11:39
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez k-m-r1 » 25 cze 2014, o 19:41

moje 1.4 grzeje sie do 70 po 6-7 km po 10 jest 90 stopni

niewiem czy czujnik temperatury nie padł ale napewno LPG do regulacji

pewnie filtr parownika do wymiany jak niepoprawi sie to regulacja LPG

zilmny parownik = gesty LPG = dużo LPG

ciepły parownik + mniej LPG bo odparowało i to nei jest woda = mniej paliwa i szarpie


pytanie czy szarpie czy nie pali na jeden gar ?

jak coś to ja codziennie jestem na bielanach wr lub FAT po 16 możemy zerknąc pod maske
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez pablomed » 26 cze 2014, o 11:31

pyla264, skoro identycznie źle jest na obu paliwach to szukaj po układzie zapłonowym, w ten sposób może kończyć się czujnik halla albo cewka, mozesz coś sprawdziź miernikiem porady są, albo podmienić na próbę ze szrotu. Związek z czujnikiem temperatury raczej jest przypadkowy, bo na LPG niema on znaczenia
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez pyla264 » 26 cze 2014, o 21:30

Narazie autko mam u elektryka mam nadzieje ze cos zrobi a jak nie to bede ogarniac
pyla
pyla264
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 11:39
Lokalizacja: Wrocław





Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości