 
 
co niektórzy z Was już pomogli mi przy temacie ze sprzęgłem. Teraz znów proszę Was o pomoc i dobre rady
 
 
otóż zauważyłam, że czasem mojemu Golfowi zdarza się podczas jazdy na gazie stracić obroty całkiem do 0 z 1500/2000/25000. Najpierw zapala się kontrolka smarowania, ona miga przez chwilkę, obroty spadają właśnie do 0 i auto się dławi. Po chwili wszystko wraca do normy. Z tym że przełącza się wówczas na benzynę. W czym może tkwić problem? Czy będzie to coś poważnego.
Wspomnę jeszcze że posiadam Golfa 3, silnik 1,6 +LPG, rocznik '94, 5 drzwiowy, ABS. Wtrysk jest chyba jednopunktowy, ale do końca nie jestem pewna.
Panowie, czy mogę znów liczyć na Waszą pomoc??
Z góry Wam dziękuję




 Jeżeli to silnik jednopunktowy (ABU) to prawdopodobnie do wyczyszczenia silniczek krokowy (gdy zacina się na różnych obrotach).
 Jeżeli to silnik jednopunktowy (ABU) to prawdopodobnie do wyczyszczenia silniczek krokowy (gdy zacina się na różnych obrotach).
