Na allegro znalazlem taka sonde, co myslicie? http://moto.allegro.pl/sonda-lambda-sea ... 96719.html
Niestety nie mam kasy na oryginal, za duzo wydatkow
Moderator: Moderator
prezesik25 napisał(a):Wygląda na to jakby podstawa wtrysku była dziurawa, silnik wtedy łapie "lewe" powietrze.
[ Dodano: 2012-02-11, 14:03 ]
A zdejmij kostkę z czujnika temperatury i powiedz jak wtedy chodzi, ile ma obrotów.
Nervusek napisał(a):Bylem dzisiaj na kompie i wyskoczyl blad g39, czyli sonda lambda. Podejrzewalem sonde jakis czas temu ale zmienilem zdanie... teraz wiem na pewno ze kulawe obroty to wina sondy. Jakis czas temu wymienialem plecionke na rurze od kolektora i mialem kontakt z sonda, bo probowalem ja wykrecic... moglem ja wtedy uszkodzic? jakis przewod czy cos? oczywiscie sondy nie wykrecilem, bo nie dalem rady. Mam problem, bo nie pamietam jak chodzil przed ta operacja i nie wiem czy kupowac nowa sonde? czy sprawdzic ja - tylko jak?
Na allegro znalazlem taka sonde, co myslicie? http://moto.allegro.pl/sonda-lambda-sea ... 96719.html
Niestety nie mam kasy na oryginal, za duzo wydatkowa kupujac ozywke moze byc ryzyko, ze bedzie uszkodzona?
 najlepiej jak się nie ma kasy to kupić uniwersalną za 150 kupisz magneti marelli albo trochę drożej boscha ja wymieniałem sonde miesiąc temu na uniwersalną magneti marelli i samochód zyskał trochę na mocy i obroty się w miarę ustabilizowały ale pali więcej 
 
 
Powrót do Silniki benzynowe (LPG)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości