Skaczące obroty silnika

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Skaczące obroty silnika

Postprzez bzy_mar » 13 lip 2008, o 10:46

Witam!
Panowie mam problem ze swoim świeżo zakupionym golfikiem, tzn. podczas jazdy na przysłowiowym luzie, bądź też na postoju zaraz po odpalaniu silnika wskazówka obrotomierza wchodzi na większy zakres obrotów, przeważnie jest to 2000, czasami 1300, dzieje sie tak zarówno na benzynie jak i na gazie, czy może to być walnięty silnik krokowy odpowiedzialny za wolne obroty, a może brak sygnału na przepustnicy, a może problem tkwi gdzieś głębiej? prosił bym o jakieś podpowiedzi. pozdrawiam
Dla słabych klęska, dla cierpliwych nadzieja, dla upartych zwycięstwo!
bzy_mar
Czytacz
 
Posty: 95
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 17:54
Lokalizacja: Nowa Słupia

Skaczące obroty silnika

 

Postprzez przemo » 13 lip 2008, o 12:32

posprawdzaj sobie czy gdzies nie spadł ci przewód od podcisnienia
Był Golf 3 GT 1.8ABS
Obecnie Seat Leon Top Sport 1.9TDI ARL 150PS
przemo
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 01:44
Lokalizacja: DBA

Postprzez kurczepiuro » 18 lip 2008, o 18:09

Witam mam dokładnie ten sam problem. Wymieniłem czujnik Halla, i silnik krokowy. Przez pewien czas jeździł dobrze, ale po jakiś 2 tyś znów zrobiło się to samo. Sam już nie wiem co można więcej wymienić. Przewody sprawdzone, ponoć może mieć na to wpływ kopułka, ale była na komputerze i wszystko zostało ustawione. Więc proszę o jakąś pomoc bo niechce wydawać kasy na darmo
kurczepiuro
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 18:04
Lokalizacja: Opole

Postprzez attacker » 19 lip 2008, o 14:46

witam. ja mialem ostatnio podobne problemy z obrotami. wymienilem przewody, kopulke, palec, silniczek krokowy (wszytko nowka) i nic sie nie poprawilo. pojechalem wkoncu do innego mechanika i odrazau znalazl, ze silnik dostaje lewego powietrza. u mnie walnela uszczelka pod wtryskiem, jak tylko wymienilem ja to obroty pracuja idealnie. dodal ze czy to na gazie czy na benzynie taki sam byl efekt, szalejace obroty, czasem potrafil sie zawiesic na 2000obr czasem na 1300obr, a czasem bylo w miare normalnie. najlepiej sprawdzic to zwyklym skraplaczem i woda podczas gdy silnik poracuje zrosic okolice wtrysku, u mnie jak tylko koles spryskal to odrazu obroty wariowaly. pozdrawiam
attacker
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 19 lip 2008, o 08:25
Lokalizacja: Szydłowiec

Postprzez kurczepiuro » 31 lip 2008, o 18:27

Witam. Naprawiłem, wymieniłem uszczelki pod kolektorem i wtryskami i kupiłem nową przepustnice. Reset komputera i chodzi jak nowy. Jestem zadowolony i to bardzo. Pozdrawiam serdeczenie
kurczepiuro
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 18:04
Lokalizacja: Opole

Postprzez veronx » 1 sie 2008, o 10:33

u mnie winnym byl silniczek krokowy no i uszczelka pod kolektorem teraz jest miodzio , pozdrawiam :)
Avatar użytkownika
veronx
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 cze 2008, o 22:25
Lokalizacja: PL

Postprzez MEDIASPORY » 3 sie 2008, o 16:44

ja wymieniłem krokowy i jak na razie jest ok;)
Avatar użytkownika
MEDIASPORY
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 28 wrz 2007, o 15:23
Lokalizacja: Chorzów
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dziabi3 » 17 sie 2008, o 00:11

tak jak pisali ci sprawdz werze podcisnienia które wchodzą do kolektora ssącego

od wspomagania i od przełacznika powietrza na dolocie i od filtra weglowego pra benzyne

a potem sprawdz uszczelke pod przepustnicą

a potemnapisz dalej

ale to powinno byc to
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez bzy_mar » 24 sie 2008, o 12:14

Znajomy gazownik i mechanik zarazem mi to wszystko posprawdzał i jest walnięta poduszka pod wtryskiem, zrobił to i jest ok, ale nie chce mi odpalać, tak jakby dostawał za małą dawkę paliwa, co to może być?
Dla słabych klęska, dla cierpliwych nadzieja, dla upartych zwycięstwo!
bzy_mar
Czytacz
 
Posty: 95
Dołączył(a): 12 lip 2008, o 17:54
Lokalizacja: Nowa Słupia

Postprzez dziabi3 » 29 sie 2008, o 22:17

weź zrób adaptacje przepustnicy lub reset kompa po przez zdjęcie klemy

jak ci kiedyś chodził na lewym powietrzy a teraz nie chce to raczej masz za bogatą mieszaneke

raczej by dozo palił a nie mógł zaskoczyć bo komp nie pozwoli tak zubożyć lub wzbogacić mieszankę by nie można by było odpalic

zaraz by na wagu wywalił błąd --- przekroczono wartości adaptacyjne dawki paliwa

sprobuj n lpg odpalić a może jakieś kable uszkodzili ci lub nie podłączyli
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości