Silnik muli lub gasnie przy starcie na gazie ok

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Silnik muli lub gasnie przy starcie na gazie ok

Postprzez obieq » 23 sie 2008, o 10:43

Wiem ze byl podobny temat ale wydaje mi sie ze zostal zakoncozny.

Auto mam od prawie roku na poczatku nie bylo z tym problemow. Zaczelo sie jakos 3 miesiace temu (myslalem ze jest malo benz ale to nie to).
Nie zawsze ale czesto, po starcie silnikowi spadaja dosyc obroty jesli jest na luzie to nic sie nie dzieje natosmiast jesli probuje od razu ruszyc to mimo ze wciskam sprzeglo i gaz do oporu.
Obroty sie nie podnosza, silnik dalej muli i czasem zdarza sie ze zgasnie.
Jak juz sie zbierze do 2-3 k to idzie dobrze i pozniej znowu jak trzeba ruszyc z miejsca to to samo. Czasami jeszcze go szarpie. Tak jest przez jakies 2-3 minuty po starcie.
Pozniej zazwyczaj przelacza sie juz na gaz i nie ma z tym problemow. Tak samo po uruchomieniu rozgrzanego silnika tez jest ok.

Ktos wie co to moze byc ? pompa, jakies czujniki ?
obieq
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Kraków

Silnik muli lub gasnie przy starcie na gazie ok

 

Postprzez tomasz291 » 23 sie 2008, o 16:10

obieq, Ja też mam podobny problem ale mam wycięty katalizator kable od sondy lambda są nie podłączone i chyba od tego to mam Ty możesz mieć podobny problem z niesprawną sondą
Avatar użytkownika
tomasz291
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 sie 2008, o 14:09
Lokalizacja: czechowice-dziedzice

Postprzez obieq » 23 sie 2008, o 17:40

No wlasnie czytalem twoj temat.
Hmm a co do tego to nie wiem no moze cos jest z reduktorem (nie wiem co to jest w ogole), albo nie wiem slyszalem ze jak sie ma instalacje gazowa to sie tam cos w niej zbiera i trzeba czyscic co jakis czas np i w ogole to mam 1 filtr zamiast 2 tak mi powiedzieli kiedys w serwisie lpg i ze na razie to nie przeszkadza ale moze w przyszlosci jebnac reduktor czy cos takiego wlasnie.
obieq
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Kraków

Postprzez pablomed » 23 sie 2008, o 20:29

obieq, sprawdź czujnik temperatury, taki czteropinowy przy głowicy.
Weź miernik. Zdejm z czujnika wtyczkę. Masz na niej numerki pinów. Najpierw zmierz we wtyczce napięcie pomiędzy pinem 1 - 3 ma być koło 5V (na włączonym zapłonie).
Potem mierz opór na pinach 1 i 3 ale czujnika nie wtyczki. Przy 20 stopniach cirka 2 komy, na full rozgrzanym koło 250 omów. Jeśli nic nie wyczaisz w ten sposób łącz się się z silnikiem VAG-iem
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości