Silnik krokowy LPG

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Silnik krokowy LPG

Postprzez lukas2402 » 30 gru 2014, o 12:56

Witam od jakiegos czasu moj golf slabnie na gazie. Sytuacja wyglada tak ze jak dodaje gazu to przez chwile jakby sie dlawil lub brakowalo mu gazu a po jakiejs sekundzie wszystko wraca do normy i samochod przyspiesza tak jak powinien. Wydaje mi sie ze to wina krokowca bo na podmiane wlozylem ta srube z pierwszej generacji i przyspieszal normalnie. Z drugiej strony za prace krokowca odpowiada chyba centralka w moim przypadku bingo m (BRC). Gdy wlozylem drugi krokowiec sytuacja taka sama. Obydwa moj oryginalny jak i ten drugi byly juz kilkuletnie i mogly swoje miec juz wysluzone. Kolejne pytanie czy silnik krokowy musi pasowac do instalacji tzn byc tej samej firmy albo pasowac do mocy silnika? Na benzynie wszystko gra.
lukas2402
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 27 lis 2012, o 14:36
Lokalizacja: podlasie

Silnik krokowy LPG

 

Postprzez k-m-r1 » 30 gru 2014, o 15:50

zerknij na filtr LPG w parowniku i wymien
wymien też filtr powietrza do silnika

nastepnie zdjąc krokowiec 2 sruby i przeczscic gniazdo i tłoczek
czyszczenie w alkocholu lub bezynka i umyś ładnie

krokowce są uniwersalne
jednak pamietaj krokowiec i gniazdo wymieniaj w zestawie z 60-80 zł
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez lukas2402 » 30 gru 2014, o 16:36

k-m-r1 napisał(a):zerknij na filtr LPG w parowniku i wymien
wymien też filtr powietrza do silnika

nastepnie zdjąc krokowiec 2 sruby i przeczscic gniazdo i tłoczek
czyszczenie w alkocholu lub bezynka i umyś ładnie

krokowce są uniwersalne
jednak pamietaj krokowiec i gniazdo wymieniaj w zestawie z 60-80 zł


Parownik mialem miesiac temu zmieniany na nowke wiec z nim napewno wszystko dobrze, filtr powietrza tak samo zmieniony, krokowiec i gniazdo czyscilem dzis wd-40. Pytalem o krokowiec w intercarsie i powiedzieli mi ze stowke mnie to wyniesie gniazda nie bylo w zestawie. Mozesz mi polecic jakis dobry krokowiec?
lukas2402
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 27 lis 2012, o 14:36
Lokalizacja: podlasie

Postprzez k-m-r1 » 31 gru 2014, o 11:28

Allegro?

Gazownik?

na pewno w okolicy ktoś zakłada LPG

ja bym jechał na regulacje bo gdy zacina sie korkowiec to jedziesz dodajesz równo i nagle auto muli i 1 -2 sekundy odzyskuje moc

krokowiec pracuje cał czas tzn otwiera sie i zamyka przepływ
zacinając sie pozostaje w jednej pozycji trzpień a silnik go ciągnie
cięgnie a trzpień nie idzie aż pości
stąd takie przymulenie auta

Podmień krokowca od kolegi
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez MiroGti » 31 gru 2014, o 13:06

lukas2402 napisał(a):Kolejne pytanie czy silnik krokowy musi pasowac do instalacji tzn byc tej samej firmy

Firmy nie musi być tej samej ale musi mieć ten sam grzybek na trzpieniu krokowca żeby prawidłowo domykał ,ale z drugiej strony ja założyłem raz tą śrubę zamiast krokowca i chodziło to lepiej z tym że gazownik mi to wyregulował ,ale pewnie jak był krokowy to płynniejsza jest pewnie regulacja na nim niż na stałej dawce ze śruby ,chociaż miałem ventyla z 1,8 nie było róznicy
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 851
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez lukas2402 » 31 gru 2014, o 15:29

k-m-r1 napisał(a):Podmień krokowca od kolegi

Podmienilem krokowca z takim samym trzpieniem ze starej instalacji od siostry i ta sama sytuacja tylko u niek krokowiec byl jeszcze starszy niz u mnie, mozliwe ze obydwa sa wadliwe? Nie jestem pewny co do jej krokowca bo jej auto jest skasowane i nie wiem czy jej tez tak zamulalo.
lukas2402
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 27 lis 2012, o 14:36
Lokalizacja: podlasie

Postprzez k-m-r1 » 31 gru 2014, o 20:50

to teraz do gazownika na ustawienie LPG

Po to jest silnik krokowy by regulował dawke LPG wywalisz krokowca to z instalacji 2 generacj robie sie prosta instalacja 1 generacji + wieksze spalanie LPG gorsza dynamika
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez lukas2402 » 2 sty 2015, o 02:44

k-m-r1 napisał(a):to teraz do gazownika na ustawienie LPG

Po to jest silnik krokowy by regulował dawke LPG wywalisz krokowca to z instalacji 2 generacj robie sie prosta instalacja 1 generacji + wieksze spalanie LPG gorsza dynamika

Wiem na zwyklej srubie mialem 17l spalanie..... :-( chcialem to ogarnac przed sylwestrem ale wszyscy gazownicy w okolicy byli zajeci. Tylko jesli 2 krokowce tak nawalaly to moze to wina czegos innego?
lukas2402
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 27 lis 2012, o 14:36
Lokalizacja: podlasie

Postprzez k-m-r1 » 2 sty 2015, o 21:27

tak to wina ustawień i regulacji sterownika LPG


skor 2 krokowce idento działają to przyczyną takiego jest sterowanie nimi

pomyśl
siadasz na rower
pedałujesz ale cieżko sie jedzie pompujesz tylne koło
zmieniasz koło tylne od kolegi idalej cieżko sie pedałuje i pompujesz nowe koło

to logicznie myśląc wypadało by zerknąc na przednie koło wymienić lub dopompować

teraz pomyśl co robisz gdy cieżko rowerem sie jedzie
zerkasz na opone i pompujesz jedną oponę i przednią pompujesz też bo pompowanie jest łątwiejsze niż wymiana

wniosek?
łąwiej sprawdzić i wyregulowac instalacje to koszt 10-20 zł
niż wymieniac połowe czesci tymbardziej że 2 elementy tak samo pracują i ta sama wada i ten sam problem z LPG
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez fuqet1 » 4 sty 2015, o 00:30

Zrób tak jak koledzy mówią , jedź na regulację .
Ale swoją drogą miałem trochę podobny przypadek i możesz spróbować takiego myku zanim podjedziesz do gazmena. Nie była to wina ustawień ani przyrządów gazowych. Po prostu trochę przyspieszyłem zapłon i problem znikł jak ręką odjął ( wcześniej nawet wymieniłem cały układ elektryczny - nic nie pomogło) :-)
Avatar użytkownika
fuqet1
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 21:41
Lokalizacja: Przasnysz
Rocznik: 94
Silnik: 1400 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona




Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości