[Golf 2 ]RP potrzebna pilna pomoc - filmik

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

[Golf 2 ]RP potrzebna pilna pomoc - filmik

Postprzez grand » 19 cze 2014, o 13:30

Pacjet to golf II RP ,

Golf pali bez namniejszego problemu , po przekręceniu kluczyka słyszę bulgotanie w baku . Jeśli pojawia się bulgotanie w baku (nie zawsze) golf odpala bez najmniejszego problemu ale po chwili obroty skaczą 400-1400 po minucie czasu wszystko wraca do normy . Wyglada to tak jak by go przylewało albo za duzó powietrza dostawał jeśli ruszę to tak go muli muszę dać w pedał wtedy idzie. Czasem normalnie odpala i jedzie , czasem występuje wyzej wymieniony problem. Auto posiada instalacje lpg kme bingo s4 na razie w trybie awaryjnym odpala bez najmniejszych problemów , nawet jesli wystepuje problem przelacze na lpg problem znika. Reset komputera ECU nic nie daje


http://www.youtube.com/watch?v=sM_91suuELA

Do tej pory wymieniłem

-świece ngk
-kable beru
-podstawa monowtrysku corteco
-podmieniona przepustnica
-podmieniony wtrysk
-zaworek zwrotny w pompie działa
-palec beru
-kolpulka beru
-weze od podcisnien w zeszlym roku
-filtr paliwa ma 10 tys
Był golf III AAZ jest golf II 1V :)
grand
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 11:18
Lokalizacja: EL

[Golf 2 ]RP potrzebna pilna pomoc - filmik

 

Postprzez k-m-r1 » 20 cze 2014, o 16:12

sprawdzic wydajność pompki paliwa

czujnik temperatury

reset ECU i potem jest adaptacja czyli ma sie zagrzac na PB aż do włączenia wentylatora chłodnicy

co to za silnik?

skoro pa LPG jest ok trzeba szukac w ukłądzie PB



na filmie nie sychac jak silnik pracuje
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez pablomed » 20 cze 2014, o 22:05

grand, w RP masz taki układ że są 2 pompy paliwa, jedna słaba 0,55 bara w baku, podaje wężykiem paliwo do drugiej zasadniczej 1.2 bara która jest pod podłoga . Coś się schrzaniło, może ta w baku padała albo wężyk benzynowy strzelił , albo ktoś niewłaściwie podpiął weżyk powrotny - w każdym razie w baku lub okolicach bym szukał usterki.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez grand » 20 cze 2014, o 22:17

dzieki ze ktos sie chociarz odezwal czujnik niebieski tez zmieniony na nowy jakisz lepszy pompe w baku zmienilem reset komputera nic daje problem pojawial sie sporadycznie teraz juz czrsciej sprawdzalem wszystkie przewody i wygladaja na cale rp to taki sam silnik jak abs w 3 czasem odpala tak czasem normalnie jak jest cieply bez problemu ciagnie 170 po autostradzie kazda wskaxowka bedzie pomocna
Był golf III AAZ jest golf II 1V :)
grand
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 11:18
Lokalizacja: EL

Postprzez k-m-r1 » 20 cze 2014, o 22:45

zacznij od cisnienia w ukłądzie paliwa

potem szczelność układu paliwa

dalej sprawdzić dolot i klapke w filtrze lub weżyk
sprawdzic czy działa kpalka


profilaktycznie poczyścic styki i łączenia

[ Dodano: 2014-06-20, 21:52 ]
sprawdz jeszcze serwo i przewody bo możę coś rozszczelniło sie
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez grand » 21 cze 2014, o 01:09

1 - jest jakis patent na sprawdzenie

2- u was tez czasem bombluje w zbiorniku przy zaplonie?

3- klapka odlaczona caly czas pozycja zimno z wzgledu na lpg wezyk zaslepiony

4- racxzej wszystko czyste

5 wezyk nowy na serwie dla pewnosci - na lpg tez by wariowal
Był golf III AAZ jest golf II 1V :)
grand
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 11:18
Lokalizacja: EL

Postprzez pablomed » 21 cze 2014, o 11:21

grand, nic nie powinno bąblować, radzę ci przejrzyj ten układ paliowowy jak pisałem i zajrtyj jeszcze do wtrysku czy nie strzeliła membrana regulatora ciśnienia paliwa
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości