Remont silnika

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Remont silnika

Postprzez Kuba21 » 14 wrz 2014, o 15:36

Witam tak jak w temacie aktualnie remontuje swój silnik od golfa 3 1.6 8v 1995r AEA.

Remontowi poddaje głowice ponieważ zawory były nieszczelne oraz wymiana uszczelki pod głowica i wymiana pierścieni ponieważ na 2 cylindrze sa nieszczelności. Gładzie cylindrów są ładne nie ma progów. Chciałem sie dowiedzieć jakim momentem dokręcać śruby głowicy i śruby korbowodów?
Kuba
Kuba21
Czytacz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 1 cze 2012, o 20:14
Lokalizacja: Ostrzeszów

Remont silnika

 

Postprzez łukasz1983 » 14 wrz 2014, o 16:05

Kuba21 napisał(a):Chciałem sie dowiedzieć jakim momentem dokręcać śruby głowicy
1 faza 40Nm,2 faza 60Nm,3 faza dokręcenie o 90 stopni,4 faza dokręcenie o 90 stopni.
Kolejność dokręcania śrub znajdziesz na opakowaniu UPG.

Kuba21 napisał(a): śruby korbowodów?
1 faza na przemian momentem 30 Nm,2 faza dociągnąć o kąt 90 stopni (1/4 obrotu).

Źródło VW golf obsługa i naprawa.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Kuba21 » 15 wrz 2014, o 06:06

Dzięki:)
Kuba
Kuba21
Czytacz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 1 cze 2012, o 20:14
Lokalizacja: Ostrzeszów





Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości