Remont silnika 1.8 b+g

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Remont silnika 1.8 b+g

Postprzez wronki112 » 12 sie 2015, o 18:28

Witam forumowiczów.
Z gory chcialbym przeprosic za bledy w ortografii lub braku interpunkcji.
Jestem szczesliwym posiadaczem golfa 3 1.8 90 km rok 93 benzyna+gaz lecz niestety jak wiadomo auto nie jest nowe i sa z nim problemy
a mianowicie moj problem polega na tym ze zimny kopci na bialo-niebiesko przez okolo 10 sek. i tu prosze sie nie denerwować i nie odwoływać mnie do innych tematow bo oczywiscie czytalem o tym.Oczywiscie ubywa plynu chlodzacego i sa to ilosci rzedu pol litra na 1.5 tys. kilometrow rowniez ubywa oleju lecz nie jestem w stanie okreslic jaka to ilosc gdyz tu juz mam wyciek a mianowicie kapie na laczeniu ze skrzynia a wiec pewnie simering,uszczelniacz na wale czy cos.Pewnie czeka mnie remont i tu jest moje pytanie ile by mnie kosztowala wymiana uszczelki pod glowica i jej planowanie,wymiana pierscieni,uszczelniaczy na zaworach,uszczelniaczy na wale korbowym,wymiana oleju w silniku i skrzyni.wymiana plynu chlodzacego.Pisze do was do fachowcow bo chcialbym sie zorientowac jaki jest koszt samych czesci i ile taka wymiana by mnie kosztowala.Dziekuje wszystkim za odpowiedzi i zainteresowanie.Pozdrawiam
wronki112
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12 sie 2015, o 18:00
Rocznik: 1993
Silnik: 1i8
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Remont silnika 1.8 b+g

 

Re: Remont silnika 1.8 b+g

Postprzez Thorsten » 12 sie 2015, o 18:42

Cena uszczelki pod głowicę pewnie z 80zł. Koszt planowania, samego planowania głowicy ( wiem bo robiłem) to 80zł a robocizna za jej wymianę plus tam inne kwestie które wynikły ze zdejmowania głowicy ( uszczelka kolektora wydechowego, ssącego, i ecetera, razem kilka dni roboty) to 200zł. Inny mechanik wycenił na 300zł. U ciebie dochodzi kwestia wycieku skrzynia-silnik więc trzeba wyciągać skrzynie.
Nie wspomniałeś o oleju, no i liczne kwiatki które wychodzą wraz z rozbiórką. Wychodzę też z założenia że skoro robisz silnik to rób wszystko co trzeba i jeśli wyjdzie że sprzęgło się kończy wymieniaj też bo szkoda za jakiś czas znów rozbierać.
Dokładnego kosztu ci nie powiem mogę naświetlić tylko koszt jaki miałem z wymianą uszczelki pod głowicą, kompletnego rozrządu, oleju, filtrów, wszelkich uszczelek które tego wymagały to same części to koszt tysiąca złotych.

Przelicz sobie, bo możesz też za te pieniążki spokojnie kupić inny silnik i kasy zostanie ale... nie masz pewności co tam w nim siedzi i może się okazać że za półroku zdechnie. A remont swojego to fakt, koszt ale też i spokój ducha bo wiesz że silnik pożyje długo.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: Remont silnika 1.8 b+g

Postprzez wronki112 » 12 sie 2015, o 19:37

Dziekuje za odpowiedz.Szczerze to wolalbym nie kupowac uzywanego silnika bo nigdy nie wiadomo co moze nas spotkac.Zapomnialem dodac ze golf jest 5 lat w Polsce obecnie w ciagu ostatniego pol roku przejechalem nim blisko 30 tys kilometrow i obecnie ma 315 tys.,kompresi nigdy nie sprawdzalem lecz jesli chodzi o jego zbiorke i vmax to jestem pod wrazeniem,sam przy nim zrobilem cale zawieszenie,hamulce,wymienilem wszystkie oleje lecz dymek mnie martwi jak i ubytki w plynach. Mam takie pytanie czy da sie sprawdzic poprzez sprawdzenie kompresi lub inny sposob czy to moze byc wina uszczelniacza ?
wronki112
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12 sie 2015, o 18:00
Rocznik: 1993
Silnik: 1i8
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: Remont silnika 1.8 b+g

Postprzez Thorsten » 12 sie 2015, o 22:09

Powiedz jaki uszczelniacz masz na myśli? Jeśli ten pomiędzy skrzynią a silnikiem to jedynie moim zdaniem rozebranie wyjaśni ci czy tak. Osiągi są dobre bo sam miałem ten silnik w golfie II i dawał radę.
Jak mówiłem powiedz co chcesz sprawdzić? uszczelniacz na wale przy sprzęgle czy może uszczelkę pod głowicą?
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: Remont silnika 1.8 b+g

Postprzez wronki112 » 12 sie 2015, o 22:23

chodzi mi o uszczelniacze na zaworach bo moze ktorys z nich sie nie domyka i puszcza po trochu olej...
wronki112
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12 sie 2015, o 18:00
Rocznik: 1993
Silnik: 1i8
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe





Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości