pytanie o uszczelniacze zaworow !

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

pytanie o uszczelniacze zaworow !

Postprzez arturo05 » 16 wrz 2008, o 14:20

witam, mam golfa 3 gti 2.0 l , mam problem z duzym poborem oleju, nie ma zadnych wyciekow a do tego jeszcze silniczek niezle sobie radzi, sprawdzane bylo ostatnio cisnienie i ponoc jest oki, czy po wymianie uszczelniaczy problem zniknie, jak myslicie czy to uszczelniacze sa tutaj powodem nadmiernego spalania oleju?, czekam na odp
pozdo
artur
arturo05
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 16:57
Lokalizacja: Kielce

pytanie o uszczelniacze zaworow !

 

Postprzez K@mil » 16 wrz 2008, o 14:26

ile Ci go bierze ? ?
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez arturo05 » 16 wrz 2008, o 14:35

na 300 km tak z pol miarki oleju albo i lepiej
artur
arturo05
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 16:57
Lokalizacja: Kielce

Postprzez arek ryba » 16 wrz 2008, o 14:46

jeśli to uszczelniacze to po zapaleniu silnika zimnego (np.po nocy) powinien zakopcić przez 2-3 sekundy i to tak porządnie. jak zakopci to napewno uszczelniacze. olej na postoju scieka ci na tłok a po odpaleniu spalasz go. temu też ubywa ci oleju.
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez arturo05 » 16 wrz 2008, o 15:10

yhy no mam nadzieje ze uszczelniacze a nie pierscienie bo to drugie toche grubsza sprawa, a wie ktos jakie koszta wymiany usczelniaczy?
artur
arturo05
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 16:57
Lokalizacja: Kielce

Postprzez pablomed » 16 wrz 2008, o 21:34

części kilkanaście zeta, robocizna 100-200, Można zmieniać bez ścigania głowicy porady znajdziesz o tym. Ryzyko jest takie że mogą być również wyrobione prowadnice zaworowe i wtedy wymiana uszczelek na krótko pomoże, jednak jest to mało prawdopodobne jeśli silnik jest w ogólnie dobrym stanie.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez arek ryba » 17 wrz 2008, o 08:05

pablomed napisał(a):Można zmieniać bez ścigania głowicy

skoro już robić taki remont to opłaca się ściągnąć głowice zaplanować ją i zmienić uszczelkę pod głowića, ja taak uważam
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez pablomed » 17 wrz 2008, o 20:42

arek rybczyński napisał(a):ja taak uważam
masz rację, tyle że wymiana samych gumek jest dość prosta jeśli się wie jak i ma dwa potrzebne narzędzia specjalne, i w związku z tym ryzyko jest niewielkie. A ściganie i planowanie głowicy to niby pikuś, ale mimo to dużo ludzi ma potem spartoloną głowicę. Nie warto robić czegoś czego się nie musi. Sama wymiana gumek okazuje się najczęściej wystarczająca.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez arturo05 » 18 wrz 2008, o 12:15

tez raczej mysle tylko o gumkach, po co robic glowice skoro moze byc jeszcze w niezlym stanie, mam nadzieje ze mu to pomoze i skoncza sie problemy ;), dzieki za rady panowie
artur
arturo05
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 16:57
Lokalizacja: Kielce


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 11 gości