"Pyrkanie" z wydechu na ciepłym silniku.

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

"Pyrkanie" z wydechu na ciepłym silniku.

Postprzez lukasrsv » 9 sty 2015, o 22:09

Co może powodować specyficzne "pyrkanie" z wydechu na ciepłym silniku. Problem występuje głównie na LPG, na benzynie tego nie słychać albo jest bardzo małe.
Avatar użytkownika
lukasrsv
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 21 lis 2012, o 20:54
Lokalizacja: POLSKA_POŁUDNIE

"Pyrkanie" z wydechu na ciepłym silniku.

 

Postprzez BialyUst » 10 sty 2015, o 08:59

za bardzo sie nagrzewa prawdopodobnie zla mieszanka LPG
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez lukasrsv » 28 sty 2015, o 19:21

Mapy LPG były sprawdzone i wszystko wygląda ok. Końcowy wydech jest trochę przepalony (trochę jest głośno przy dużych obrotach w kabinie) ale czy to powodowało by to "pyrkanie"?
Avatar użytkownika
lukasrsv
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 21 lis 2012, o 20:54
Lokalizacja: POLSKA_POŁUDNIE

Postprzez BialyUst » 29 sty 2015, o 21:45

pykanie jest zawsze gdy nagrzeje sie wydech
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez lukasrsv » 30 sty 2015, o 12:29

A trochę przepalony wydech końcowy może ten efekt potęgować?
Avatar użytkownika
lukasrsv
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 21 lis 2012, o 20:54
Lokalizacja: POLSKA_POŁUDNIE

Postprzez BialyUst » 30 sty 2015, o 15:26

raczej nie . umnie za każdym razem jak gasiłem auto to przez 15 min wydech strzelał tylko ze umnie od początku do konca był wydech kwasoodporny wiec to normalka

a jeszcze jedno pytanie masz katalizator bo jesli masz i jest on zapchany to wydech bedzie sie nagrzewal i sobie tak pykał
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez lukasrsv » 30 sty 2015, o 15:56

Mam i ma już on nalatane ponad 200 tys. km.
Avatar użytkownika
lukasrsv
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 21 lis 2012, o 20:54
Lokalizacja: POLSKA_POŁUDNIE

Postprzez BialyUst » 30 sty 2015, o 16:01

przydało by sie sprawdzić . przy normalnej jeździe ostatni wydech a raczej jego konsówki (przy drożnym katalizatorze) powinny byc tylko ciepłe a spaliny nie powinny parzyć w rękę jak kat jest zapchany to wydech sie mocno nagrzeje a spaliny będą bardzo gorące wtedy najlepiej kata wyciac i sprzedac
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez lukasrsv » 30 sty 2015, o 16:15

W sumie ostatnio jak lekką przytkałem ręką wydech żeby sprawdzić czy nie ma gdzieś nieszczelności bo chodzi trochę głośniej to spaliny na jałowym biegu po chwili parzyły.
Avatar użytkownika
lukasrsv
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 21 lis 2012, o 20:54
Lokalizacja: POLSKA_POŁUDNIE

Postprzez BialyUst » 30 sty 2015, o 16:20

no na odległość to chyba wszystko co ci moglem podpowiedzieć ja bym na twoim miejscu zaczol od wyciecia kata
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Następna strona

puchary trofea



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość