Moderator: Moderator
• Strona 1 z 1
Prosba o pomoc w sprawie kontrolek instalacji LPG
Witam wszystkich serdecznie. Jest to moj pierwszy post na forum dlatego bardzo prosze o wyrozumialosc. Szukalem podobnego tematu ale nie znalazlem. Dwa tygodnie temu kupilem Golfa 3 z 1993 r. z silnikiem 1.4. Instalacja gazowa zostala zalozona 3 lata temu przez poprzedniego wlasciciela. Jest to moj pierwszy samochod a ja jestem kierowca z baaardzo krotkim stazem i narazie zerowa wiedza z dziedziny motoryzacji. Kupujac samochod poprzedni wlasciciel mowil, ze nalezy odpalic samochod i go "przegazowac" noi wtedy ma sie automatycznie przelaczyc na LPG. Faktycznie chyba tak bylo bowiem po odpaleniu samochodu i przegazowaniu go na postoju cos sykalo w butli i zapalala mi sie tylko zielona kontrolka. Teraz pala sie non stop obie czyli czerwona i zielona. Wczesniej raz zdazylo sie, ze zapalily sie i rownoczesnie wolno migaly obie po czym zostala zapalona tylko zielona. Nie wiem jak sie fachowo nazywa to urzadzenie z kontrolkami ale wyglada tak: mala, czarna kostka, po srodku litera G, ktora jest przycickiem (jak ja nacisne to wtedy nie miga ani nie swieci nic) i wspomniane 2 kontrolki. Dostalem jakies papiery od goscia i w tym instrukcje, ktora nie dotyczy mojego modelu tego "czegos czarnego". Czy ktos z Was spotkal sie z czyms takim? Jesli tak to bardzo prosze o informacje co oznaczaja te kontrolki i czy faktycznie tak mam odpalac samochod jak mowil poprzedni wlasciciel bo po lektorze forum cos mi sie nie wydaje. Przepraszam za okreslenia "cos czarnego, kwadratowego" ale jeszcze jestem lewy w tej dziedzinie a samochod mam 2 tydzien. Pozdrawiam i prosze o wyrozumialosc. Aha napewno nie jest to instalacja sekwencyjna.
- woziul
- Berbeć
W papierach powinna widnieć marka instalacji i model "czarnej kostki" jak ja nazwałeś , to by pomogło postawić dobrą diagnozę
To czarne urządzenie to centralka od gazu, wrzuć foto to coś zaradzimy,