Problemy z obrotami + gaśnięcie 1.8 AAM

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problemy z obrotami + gaśnięcie 1.8 AAM

Postprzez Kubix » 29 lis 2014, o 21:27

Siemka

Mam problem ze swoim golfikiem. Silnik 1.8 AAM z LPG, w wakacje było w nim robione wszystko (filtry, olej, płyny, rozrząd, paski, pompa wody).
Przejeździłem ok. 7tyś po tejże regeneracji i silnik zaczął mi gasnąć na zimnym. Odpalę, przejadę kawałek (kilkaset metrów) i silnik mi zgaśnie na luzie.
Schodzi aż tak z obrotów, że po zaczyna trząść całą budą i zgaśnie. Później są drobne problemy z odpalaniem, trzeba pompować gazem żeby załapał i jak załapie to przerywa i ledwo się wkręca na obroty. Problem ten występuje i na benzynie i na LPG.
Czujnik temperatury jest sprawny, sprawdzałem na czujniku od znajomego i jest to samo.

Drugim problemem jest uciekający płyn chłodniczy. Cały układ jest szczelny, przy trójniku wody nie cieknie, silnik nie jest 'zarzygany' płynem, jednak po nocy wyleciało mi z prawie całego zbiorniczka wyrównawczego.

Z góry dzięki za pomoc, każde sugestie będą pomocne.

Miłego wieczoru ;)
Avatar użytkownika
Kubix
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11 lip 2014, o 21:14
Lokalizacja: Poznań
Rocznik: 1993
Silnik: ABD
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Problemy z obrotami + gaśnięcie 1.8 AAM

 

Postprzez Golf Maniak » 30 lis 2014, o 01:17

Odnośnie pkt pierwszego nie wsomniałeś nic o wymianie przewodów WN świec jaki jest ich stan :?: jeśli samochód ma problem z zapalaniem zaczynamy diagnostykę od podstaw czyli świece przewody pompka paliwa itd (regulacji instalacji lpg nie przeprowadzisz jeśli samochód nie będzie idealnie wyregulowany na benzynie).

Co do drugiego problemu to ... uciekający płyn chłodniczy przeważnie wskazuje na wydmuchaną uszczelkę pod głowicą sprawdzałeś korek bagnet :?: .Ja spróbowałbym jeszcze sprawdzić szczelność korka od zbiorniczka wyrównawczego może ma jakąś małą nieszczelność.
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości

cron