Problem z zapłonem, trzyma obroty, nierówno chodzi

Wszystko o LPG

Moderator: Moderator

Problem z zapłonem, trzyma obroty, nierówno chodzi

Postprzez tiesto5 » 26 lip 2014, o 12:50

Witam, posiadam golfa gti 2.0 8v z dwuletnią sekwencyjna instalacja gazowa i mam z nim problem mianowicie gdy odpalam go na zimnym silniku zawsze za pierwszym razem gaśnie. Za drugim razem odpala. Gdy pojeżdżę nim chwilę czasem odpali od strzała a czasem muszę go trochę pokręcić. Zauważyłem również że lubi trzymać tak około 1500 obrotów np jak stoję na światłach. Gdy włączę klimę problem znika. Po odpaleniu słychać że silnik nie chodzi jak trzeba. Wymieniłem w ostatnim czasie czujnik temperatury wody jednak nie wpłynęło to bardziej na którykolwiek z objawów, czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być? Dodam również że spalanie jest kolosalnie duże. Po odpaleniu komputer pokładowy potrafi pokazać nawet 60-90l/100km ale po przejechaniu kilku kilometrów sukcesywnie spada do 16-17l. Za 40zł gazu przejechałem niespełna 100km co moim zdaniem jest niedopuszczalne
tiesto5
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26 lip 2014, o 12:04
Lokalizacja: Lubin

Problem z zapłonem, trzyma obroty, nierówno chodzi

 

Postprzez Gesiu_15 » 26 lip 2014, o 13:17

tiesto5 napisał(a):Wymieniłem w ostatnim czasie czujnik temperatury wody


tiesto5 Czujnik Temp Cieczy oryginalny czy podróbka ? :luka: jak podróbka to się nie dziw że mogą być problemy z odpalaniem :-)

tiesto5 napisał(a):Po odpaleniu komputer pokładowy potrafi pokazać nawet 60-90l/100km ale po przejechaniu kilku kilometrów sukcesywnie spada do 16-17l.


Na to nie patrz , mfa pokazuje spalanie Benzyny a nie gazu , ja na to nie zwracam uwagi chociaż dobrze mi pokazuje :-)

tiesto5 napisał(a): Za 40zł gazu przejechałem niespełna 100km co moim zdaniem jest niedopuszczalne


spalanie spore , ja za 30 zł zrobię ponad 100 km :-) może być problem z sondą lambdą , podepnij pod komputer i zobacz czy nie ma błędów , czy lambda działa . Na sekwencji dużo nalatane km ? jak dużo to i może być reduktor do wymiany (regeneracji) lub podjechanie do gazownika i ustawienie gazu pomoże .
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3756
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez tiesto5 » 26 lip 2014, o 14:59

Odnośnie czujnika owszem zamiennik ale przeznaczony do tego modelu a bynajmniej tak mówi katalog i nie z tych najtańszych po 17zł. Co do instalacji zrobione na niej zostało około 30 000km, byłem u gazownika u którego była zakładana instalacja, wymieniłem oba filtry, facet podpiął pod kompa, wykasował wszystkie błędy. Wczoraj podpinałem go do kompa ale wystąpił jakiś błąd w komunikacji:/ Po wybraniu opcji ABS czy jakiejkolwiek innej następuje komunikacja z komputerem w samochodzie i nic się nie dzieje. Po kilku minutach oczekiwania wyskakuje informacja że nie można się połączyć :/
tiesto5
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26 lip 2014, o 12:04
Lokalizacja: Lubin





Powrót do Silniki benzynowe (LPG)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości